Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår var det sitsträning och halvhaltar på lektions-schemat. Fick ta en värktablettscoctail innan jag åkte till stallet, trodde faktiskt...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Japp det är jag det, eller jag börjar faktiskt fundera på om jag lider av någons slags OCD när det kommer till hoppning, ja även...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Var faktiskt inte så väldigt säker här efter sommaruppehållet om jag skulle fortsätta. Tog ju en paus redan i våras då jag kände 1. det...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den här sommaren har det verkligen varit en massa båtfix, mer än halva semestern gick åt till att meka. Först jobba rumpan av oss för...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tog beslutet i morse att pausa ridlektionerna terminen ut. Det är inte roligt när det känns mer som ett stressmoment än avkoppling åka...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ska man inte vara uppvilad efter en långhelg, jag känner mig mer slut nu än innan :meh: Två farväl hans med i lördags, först var det...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Med betoning på lite, eftersom min luftrör la av under lektionen. Pollensäsong i kombination med att det är något "fel" i det ridhuset...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fullspäckat schema och så UVI på det, kanske inte så underligt jag vaknade med migrän i morse :yuck: Lördagen så öppnade jag fiket...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår höll jag på få mig en flygtur. Slutet på lektionen (Vi red serpentinbågar skritt-trav-skritt) och Herr häst var väl lite trött...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Två dagar efter att avtalet var skrivet och handpenningen lagd kom det ut en annons på blocket på en exakt likadan båt som våran förutom...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I lördags var det först P&J med dottern och medryttarhästen. Första start efter vintern så bara 60 och 70 för lite check och uppvärmning...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja båten alltså :) Ingenting är officiellt än, inget kontrakt skrivet och inga pengar överförda. Men vi har sålt båten Första som bokade...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det är himla kul när man känner det går framåt i ridningen :D Var tillbaka på Zetra igår, det är väl tanken jag ska ha honom hela...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tror banne mig det är det snyggaste han blivit klippt någonsin, supernöjd :)
Svar
0
· Visningar
226
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok I lördags var jag och lilla pälsmonstret på kurs- Lekfull vardagslydnad. Det var kul, inga direkta nyheter och så men ganska bra...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Förra våren var jag lite så där halvless, men sen kom ju kvarkan och alla tävlingar på klubben ställdes in Det är nog därför jag ser så...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blir lite konstigt när man är inställd på att rida en viss häst...och så är man uppskriven på någon annan Såg lite ut som :idea: när...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag tog mod till mig och vågade galoppera Stora Z.......och vilken himla mysig galopp han har. Nu var allt så klockrent, han var samlad...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ursäkta språket men jävla :devil: :turd::rage: bil Tur i oturen att jag har bilbesiktningen på promenadavstånd från jobbet. Nästa gång...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok :eek:....man tycker man kortat stiglädren så att man sitter med knäna under hakan och ridläraren säger åt en korta för dom är för långa...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp