Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har sedan jag blivit sjuk hamnat alltmer i utkanten på jobbet. Det har ju förvisso varit nödvändigt då jag inte har orkat, men...
Svar
13
· Visningar
1 657
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är en vecka kvar innan jag ska till psykologen och jag börjar bli nervös. Det känns så viktigt att det blir rätt. Om det inte skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 467
Senast: Saeta
·
  • Låst
Dagbok Jag ska till stallet idag men det blir inte förrän vid 16 trots att det är söndag och jag är ledig. Då är det ju nästan mörkt :down...
2
Svar
36
· Visningar
3 099
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det är nio dagar kvar tills jag ska träffa psykologen. Jag hoppas på att det kommer att ge något. I morse vaknade jag tidigt men hade...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har idag fått besked av FK att de tänker ge avslag på min ansökan om sjukpenning. Något annat har jag nog inte förväntat mig. Det...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
17 517
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag gick jag åter på promenad med grannens islandshäst. Vi är nu uppe i 50 minuter promenad. Han kändes väldigt lugn och trevlig idag...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red den vita ponnyn idag. Han brukar vara rätt långsam men idag var han betydligt piggare än vanligt. Vi red på en av deras åkrar...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag åkte och red en privatlektion på en ridskola 40 minuter bort idag. Min kamrat för dagen blev en söt brun ponny. När jag satt upp och...
Svar
5
· Visningar
1 655
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag har ridit idag igen. Vi red på ridbanan och jag hade den lilla bruna hästen. Jag fick instruktioner om att jag skulle ha spöt i den...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det första ridturen med islänningen sedan augusti/september någon gång. Han stod inte riktigt still i stallgången idag så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 807
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Idag gick jag en väg med islänningen som jag aldrig har gått på förut. Hans ägare och shettisen var med på turen. Vägen vi gick är inte...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok Jag tjuvstartade mitt nyårslöfte redan på nyårsafton så jag har nu hunnit göra 3 yogapass i rad. Resultatet har hittills blivit en hel...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det gångna året har inte varit mycket att hurra för. Men jag hoppas att jag under det kommande året ska kunna lösa de knutar som finns...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag inget alls inbokat så efter en väldigt sen frukost/lunch gick jag en lång promenad. Det är länge sen jag har gått en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 743
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Julafton rullade ju på bra då jag blev inbjuden till julfirande hos släkten till hästägaren i det andra stallet. Dagen efter sov jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 008
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag ledig i två veckor. Najs. Då blir det tid till att gå med den lilla lurviga hästen. Den här veckan har jag bara gått två...
Svar
19
· Visningar
1 732
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag är ju rätt sugen på att rida på andra sidan riksvägen så småningom för där finns jättefina trav- och galoppsträckor mellan åkrarna...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok FK begärde komplettering av sjukintyg och idag var jag till VC för att göra detta. Läkaren jag träffade har jag träffat en gång förut...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Jag är bjuden på julbord med jobbet om drygt en vecka och skulle gärna vilja gå. Tyvärr får jag nog lov att inse att det inte funkar...
Svar
8
· Visningar
2 376
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit hos en naprapat för första gången i mitt liv. Hon började med att trycka tummarna mot min nacke. Aj! Det gjorde ondare än...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp