Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt rida ut idag men när jag kom till stallet möttes jag av informationen att det skulle vara jakt i hela skogen fram till...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag gick blåbärshoppningen av stapeln. Eftersom jag bara hunnit rida rida ett fåtal skutt sedan jag återupptog ridningen och endast...
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag åter rida den stela ponnyn som jag red de första gångerna när jag började i gruppen för det blev lite ändringar i schemat...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag vill ha mer häst i mitt liv! Medryttarpålle vilar just nu så jag rider bara en gång i veckan, men även när jag rider 2 gånger i...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Denna vecka fick jag åter bekanta mig med en ny häst. Veckans bekantskap var en korsning arab/connemara. Det är nog den minsta pålle jag...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var dags för hästbyte idag då jag har ridit den andra hästen 3 gånger på rad nu. Den här gången blev det en arabvalack. Dessvärre...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag var det tredje gången jag red lilla skäcken. Det började inte så bra. Hon var grinig i boxen och hela hon sa att hon inte ville...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag inte möjlighet att åka till stallet förrän till kvällen och eftersom jag inte kände för att rida ut i mörkret blev det ett...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det blev samma pigga häst som förra veckan. Hon är verkligen mysig men rackarns pigg. Vi gjorde lugnare halter (riktigt bra faktiskt)...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Medryttarpålle är lite loj just nu. Troligen beror det på pälssättningen. Det är tydligen inte bara han som är lite "off" just nu. Jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag prova en ny häst på ridlektionen. Det var en tinkertjej något över ponnymåttet. I stallet blev hon inte helt lycklig över...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag fyller jag år så jag hade förätit mig en aning på bakelse innan ridlektionen. Ajaj. Jag mådde lite illa när jag åkte dit och...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag trodde ju att jag skulle få rida i sol idag. Den sken hela förmiddagen, hela vägen till stallet och när jag hämtade pålle i hagen...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Då har jag ridit min första lektion i ordinarie grupp :) Det var nära att jag fick samma häst som när jag provade en lektion i den öppna...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det känns lite spännande det här. Det var många år sedan jag red på ridskolehäst i ordinarie grupp. Jag hoppas att jag utvecklas mer än...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp