Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok På fikarasten på jobbet idag så var det några som pratade om kontaktlösa bankkort, efter en reklamannons i tidningen om den ökade risken...
2
Svar
20
· Visningar
2 353
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 494
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 004
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 947
Senast: Unafraid
·
  • Låst
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: farin
·
  • Låst
Dagbok Just nu sitter jag i en helt underbar stuga mitt ute i skogen och bara myser! (Eller ja - jag brottas med en förkylning också och snorar...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 859
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 214
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok För att försöka få ett grepp om situationen och var skon klämmer på mig med mitt förhållande, så har jag under 1½ månad nu skrivit...
Svar
11
· Visningar
1 558
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har fastnat i förhållandesvackan jag nämnde tidigare i höstas, och kommer inte riktigt vidare. Vet inte vad jag ska göra. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 102
  • Låst
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
836
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 776
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
Dagbok Nej, jag kunde tydligen inte hålla mig borta från ridningen ändå. :p Även om jag fick ett infall och blixtruttnade och slutade abrupt på...
Svar
0
· Visningar
610
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 359
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 220
Senast: Sirap
·
  • Låst
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Luff
·
  • Låst
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 834
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Sar
·
  • Låst
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att min första upprördhet lagt sig över min skenande vikt samt bekräftelsen jag fick på mina hälsoproblem i boken som handlade om...
Svar
4
· Visningar
1 795
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp