Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vad behöver en undulat vs nymfparakit/nymfkakadua för mat varje dag? I vilka mängder?
Svar
2
· Visningar
1 425
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Finns det några växter som funkar när man har getter? Något som de inte ger sig på?
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: fejko
·
B
Övr. Djur Dom e så otroligt underbara små djur. Hade en som var mig mkt kär men dog förra hösten. Hon var en liten svartvit med pepparkornsögon...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: eldhroka
·
W
Övr. Djur Finns det någon fågelsort som kan vara helsvart :D
Svar
14
· Visningar
3 467
Senast: javill
·
Övr. Djur Mina söta :love: Lotus och Tova
Svar
2
· Visningar
1 333
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Jag passade på att ta en sväng förbi båda djuraffärerna efter skolan. Den i centrum hade rätt fina pippisar, en av de kunde jag inte se...
Svar
16
· Visningar
1 730
Senast: paradiset
·
T
Övr. Djur Nu har mitt stora ensamma "djuraffärs räddade" marsvin äntligen fått en liten kompis :D En 9v gammal silveragouti&vit rex kille. Dom...
Svar
1
· Visningar
1 092
L
Övr. Djur Jag har tänkt att köpa en kanin :) , så jag behöver alla dess tips från Er!! :bow: Vad kostar en? Vilka tillbehör behöver man köpa...
Svar
12
· Visningar
3 531
Senast: Marie_C
·
B
Övr. Djur Har läst att hamsterklorna inte ska bli för långa, men upptäckte häromdan att min hamsters var väldigt långa. Ska jag klippa dem och i...
Svar
2
· Visningar
1 978
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Jag har en liten chinchillafröken som oftast sitter upprätt (på rumpan och baktassarna) när hon sitter stilla. Det verkar som om hon...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Millz
·
B
Övr. Djur Nu är jag igång igen...Men den här gången så har jag sgs bestämt mig för att jag nu SKA ha marsvin! Jag flyttar till egen lägenhet...
2
Svar
21
· Visningar
4 640
Senast: Stollan
·
F
Övr. Djur Här kommer en länk från Gojor I Väst där ni kan anmäla: - Privatperson - Uppfödare - Butik - Grossist - Pensionat - Övrigt Här...
Svar
0
· Visningar
1 453
Senast: Fjunet
·
T
Övr. Djur Kan man sätta ihop två vuxna (okastrerade) marsvinshanar i samma bur? Kan det gå bra eller slutar det med att man måste dela på dem...
Svar
6
· Visningar
2 897
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur Var inne i djuraffären idag , 350 spänn för ett korsningsmarsvin!Uppfödare tar bara 200-250 och då får man ett renrasigt ju :confused...
Svar
11
· Visningar
2 075
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Här är svaret jag fick: Lagen gäller för alla!! Men jag har hittat kryphålen :( Hon säger: Föreskrifter är fullt bindande medan...
Svar
5
· Visningar
2 053
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur Han kan si -navnet sitt (Pilombo), -adressen sin, -og telefonnummeret, pluss dette: "Pilombo fra Australia" "Flink gutt" "Jeg kan...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Jag ska avveckla mitt akvarium. Jag är sugen på att ha ngt annat djur i akvariet och vill ha tips på djur som lämpar sig att bo där...
Svar
15
· Visningar
3 197
Senast: turbofling
·
B
Övr. Djur Hur är dom som "sällskapsdjur"? Har hört att dom är lite som hundar, väldigt personliga osådära? Hur funkar det med allergiker? Pris...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: Gulig
·
T
Övr. Djur HUr ser man skillnad?? Det har plötsligt börjat dyka upp små illerliknande djur hos mina päron, och hovslagaren som bor flera km bort...
Svar
8
· Visningar
12 189
Senast: Gulig
·
L
Övr. Djur Har länge funderat på att skaffa fågel, men problemet är att jag inte vet om jag ska ha en undulat eller en nymfparakit. Båda verkar...
Svar
7
· Visningar
9 746
Senast: Fjunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp