Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Hur omplacerar man sina "äldre" avelsdjur på bästa sätt? Jag känner att jag måste minska ner på marsvinen då min tid inte räcker till så...
Svar
4
· Visningar
2 623
Senast: Stollan
·
P
Övr. Djur Finns det fler här som har spindlar hemma? Ja, då menar jag inte vanliga svenska spindlar utan fågelspindlar. Jag köpte mig i helgen en...
Svar
0
· Visningar
1 306
Senast: pippi27
·
P
Övr. Djur Ska börja om med mitt akvarium nu och funderar därför lite på vad jag ska ha för fiskar. Akvariet i fråga är ett sexkantat...
Svar
10
· Visningar
2 245
Senast: L_S
·
Övr. Djur Var kan man hitta fakta om de? Om att ha de i fångenskap menar jag, finns ju massa om de vilda... :confused:
Svar
19
· Visningar
2 570
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har jag lagt in fler bilder på Tintin på Pets, Bilder på min bebis Dominic (nu 6 mån) på Baby boy och på mig... på My photos...
Svar
1
· Visningar
1 343
Senast: Marie_C
·
B
Övr. Djur Hallå! Jag har ett litet problem, som jag hoppas ni kan hjälpa mig med! ( hoppas kan man alltid göra). Det är så här att jag har en...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: paradiset
·
V
Övr. Djur min mamma har en hamster som har et stort bur med massor at gnaga på, endå blir tänderna alldeles för långa. En kompis till henne...
Svar
6
· Visningar
4 114
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Hur brukar katter och marsvin gå ihop? Jag har mina två marsvin i stallet i en box med 1 meter hög nätgrind som dörr. Nu har jag...
Svar
5
· Visningar
1 781
Senast: Fnurra
·
Övr. Djur Kan man ha lucky bamboo i akvarium? Ni vet sånna här bambupinnar som är i lite krummelurer som man ska ha i minst 20 cm vatten får långa...
Svar
3
· Visningar
3 090
Senast: empty
·
E
Övr. Djur nu ligger tyson, tajger och pipen och sover i en enda stor hög i buren. vilken underbar syn! tajger och pipen introducerades till fullo...
Svar
3
· Visningar
1 411
Senast: _Sascha_
·
Övr. Djur Min kanin Tindra! :love: Sötis!! http://www2.snyggast.se/ul/4/1354074.jpg
Svar
8
· Visningar
1 637
Senast: Kaos
·
V
Övr. Djur Vad ska jag göra av kaninerna ? Dom får ju springa lösa varje dag ,nu på sommaren på balkongen också (stor) +kök och hall . Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 511
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Äntligen några bilder iallafall! Harmoni är numera mamma till 6 supersöta ungar!! :rofl...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: paradiset
·
S
Övr. Djur var brukar kaniner fa canser oftast?
Svar
5
· Visningar
1 637
Senast: empty
·
B
Övr. Djur Jag har en undulathona på 10 år, som aldrig lärde sig att äta frukt. Hon missar därför massa viktiga vitaminer, men jag gör så gott jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 496
Senast: Fjunet
·
E
Övr. Djur Är det någon här inne som har en sådan ? vilken är den vanligaste färgen ? Mina är kolabruna med lite gråa tecken på ryggen.. Har...
Svar
4
· Visningar
2 856
Senast: empty
·
P
Övr. Djur Hur länge är ungfödande fiskar "med barn" sas? Någon som vet om det finns någon genrell tid?
Svar
1
· Visningar
1 687
Senast: empty
·
W
Övr. Djur Någon som vet två namn till två möss :confused: Till två tjejer :D Namnen ska liksom passa ihop som typ Piff och Puff :)
Svar
11
· Visningar
3 774
Senast: zelda
·
B
Övr. Djur finns det någon mer än jag som tycker att det borde finnas en färg på hästar som heter giraff-skäck...dom ska se ut som giraffer i...
2
Svar
22
· Visningar
3 842
Senast: Blaze_Of_Glory
·
Övr. Djur Idag föddes en liten marsvinsbebis där marsvinen är inacorderade, en av våra honor då.. Den har båda frambenen vinklade åt fel håll. Har...
Svar
7
· Visningar
2 132
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp