vad tror ni om denna kombination????

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare indigo95
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 66
  • Visningar Visningar 4 115
Sv: vad tror ni om denna kombination????

jag ser inte heller bilderna...

De syns tyvärr inte heller! (på min dator i alla fall)

inte min heller...men jag raderade det sista i länken så det bara står http://wwwmemcmorgans.com så fick jag klicka mig vidare själv till tequila korten

Smart :D

Men vad konstigt att de inte syntes..

Förstod du vad jag menade med det iberiska ursprunget?

Det finns ett flertal Morgans som tävlar/har tävlat dressyr upp till LA med bra resultat. Om du är intresserad av att korsa halvblod och morgan - varför inte. Det finns morganhingstar med bra gångarter som visst lämpar sig för dressyr. Kolla på Morganhästföreningens hemsida. I USa finns "Morgan Dressage Association" - leta uppd eras hemsida. Där finns Morgans som tävlar högt upp i klasserna.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 450
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 427
Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 195
Senast: kryddelydd
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör... 2
Svar
20
· Visningar
3 445
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka