Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Japp, tid är bokad åt unghästen för att börja tömköras. Vad ska jag ha med på "träningen"? -Träns ska hon ju ha (eller annat...
Svar
12
· Visningar
1 347
E
Dressyr vad ska man ha för kläder på ett vanligt KM?? ska man knoppa manen?
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Essepesse
·
Trav Kan någon förklara varför hästar som fått (tex) fenylbutazon inte får gå till livsmedelsslakt, men får starta efter 14 dygn? Om nu...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Nominous
·
F
Dressyr Detta är då en "klaga-skriva-av-sig-tråd"... Jag har arbetat väldigt hårt med min häst,, har i princip omskolat henne från galoppör... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 391
Senast: Fire-Eye
·
T
Western Alla här vet ju vad en quarterhäst är - men har ni någonsin sett en quarter-hund? :rofl: Här är en artikel om hunden... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 174
Senast: Western_lover
·
Fälttävlan Hejsa Min ene häst cavall bliver 17 år i 2008. Han har gået en masse tävlingar til og *** i fälttävlan. Jeg har ikke redet ham i...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: prins_rollo
·
Körning Har lite funderingar kring detta med användandet av skygglappar... vet inte riktigt om jag borde köra med eller utan. Ni som redan... 2
Svar
27
· Visningar
2 385
Senast: Vindelkusken
·
Western Hänger på också och slänger in nytagna bilder på liten vit och mig, dock stillbilder då fotografen inte är den bästa :p Tjockis... 2
Svar
35
· Visningar
3 237
Senast: Mirre
·
Western Någon bukefalist som ska dit??:confused::smirk: 2 3
Svar
47
· Visningar
3 512
Senast: Piraja
·
L
Trav Nån som har en bild eller rolig fakta om honom? Har redan den på atg och blodbanken. Letat på flera travstamsidor, men hittar ingenting...
Svar
6
· Visningar
1 760
Hoppning Vad sätter ni på er när ni tävlar på över kroppen? Kavaj? Tröja? Jacka? In med bilder! 2
Svar
21
· Visningar
2 178
Senast: Bison
·
Fälttävlan Fantastiska Gärds har åtagit sig att ha Breeders finalen! Med Anna Hassö i spetsen så är redan vissa stallplatser och boende fixat... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
20 593
Senast: Sheltien
·
Trav Innehåller Cydectin & Noromectin samma sak??
Svar
4
· Visningar
793
Senast: peace
·
Dressyr Jag har nyligen fått upprepat för mig ett dussintal gånger att det enda sättet att ställa en häst korrekt är att leda inåt med... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 225
P
  • Låst
Dressyr Hejhej ! Nu vill jag veta eran åsikt som jag är funderat mycket mycket mycket på; VAD TYCKER NI OM SNODD ? alltså en gummigrej såm...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: IngelaH
·
Dressyr Mina Petrie har blivit lite för trånga i vaden och behöver lästas ut, och nojig som jag är tror jag självklart att det kommer bli... 2
Svar
24
· Visningar
2 597
Senast: bigganl
·
M
Hoppning Tänkte testa att löshoppa min pålle, men har aldrig gjort det förut. Hur gör man? Någon som har bra tips? mvh moa
Svar
4
· Visningar
1 445
Senast: Ainotna
·
C
Övr. Grenar nån som vet när de drar igång med jakterna för i år??? ja e lite nybörjare på de här med jakt.. red 3 st förra året.. är de bara på...
Svar
12
· Visningar
2 575
Senast: experten
·
K
Dressyr Ni vet, så som man kan klassa upp sin ponny i hoppning (om man fyllt 18 och vill fortsätta tävla och då bland storhästarna) kan man göra...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: kladdkakor
·
Islandshäst Ja just det! När man läser reglerna ska man ju tex börja i mitten på kortsida och tölta ett varv till att börja med i lätt fyrgång. Om...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: NiAl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka