Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Hej alla avelsexperter där ute! Funderar på att köpa en kallblodsmärr efter Spikeld och Speja. Vilken hingst passar bäst att betäcka...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: fethajja
·
Distans I morgon går anmälningstiden ut till Lekebergsritten, en CR på 40 km den 28 oktober. Vi ser gärna att det trillar in fler anmälningar...
Svar
17
· Visningar
1 576
Senast: Shaggy
·
N
Islandshäst Jag använder nu mej av ett tredelat muffbett. (Bild) (har dock mindre ringar på mitt, samt mässingsfärgat) Det funkar bra på min tjej... 2
Svar
38
· Visningar
4 613
Senast: Michis
·
L
Hoppning Hejsan... jag köpte min ponny Laico för ungefär 1,5 år sedan till hopp ponny och då ville han inte... han hoppade och hoppade men utan...
Svar
16
· Visningar
1 441
Senast: Emmainc
·
Trav Skulle ni tycka att det är någon större vits med att köra igång en 13årig nordismärr? Eller är det för gammalt? Hon har tidigare i...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: pookie
·
I
Distans Kikade på distanssidan här på bukefalos och blev nyfiken på vad det egentligen är?? Vad gör man när man rider distans??:angel: Har...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Liten
·
E
Hoppning Har en ny häst i stallet som är ganska oförsiktig av sig när det gäller hoppning, "varför lyfta på benen"? Han hoppar jätte fint, men...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: Equidae
·
J
Islandshäst Hej, Jag måste bara fråga en sak som jag funderat över länge. Jag har två ston. Den ena är 6 år och den andra är 5 år. 5-åringen... 2
Svar
31
· Visningar
3 314
Senast: freyja
·
Körning Har köpt en rockard som jag håller på och renoverar! Nu är min fråga vad för "fästen" ska jag ha på skacklarna? Bakselefästen ska... 2
Svar
34
· Visningar
3 369
S
Körning Är det någon som har erfarenhet av Periskopskaklar som man har till maraton?
Svar
13
· Visningar
1 881
S
Dressyr Hej! Jag har en stubben med bomvidd på 30 som ligger bra på min ponny.. ska köpa en morris dressyr ny med bomvidd normal.. Är det...
Svar
3
· Visningar
868
Hoppning Är det någon som vet, vad som är lägsta klass på regional? Det kanske inte ens finns några sådan bestämmelser? Jag undrar, om en klubb... 2
Svar
35
· Visningar
2 818
Senast: rubytoo
·
Western Vet någon hur det sadelmärket är kvalitetsmässigt? Har de någon hemsida?
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Lazy Lady
·
B
Hoppning Hej! Jag väntar på att få hem en sprillans ny Butet sadel i cachou (mörkbrun) så nu undrar jag vilka märken som har samma bruna nyans...
Svar
2
· Visningar
1 868
Senast: Långnos
·
Islandshäst Har det funkat bra för er? Är ute på jakt efter ny stallplats då mitt som jag har nu ligger för långt bort. Men här omkring finns det... 2
Svar
24
· Visningar
2 838
Senast: Astael
·
Hoppning Funderar på att köpa en häst :love: efter honom, så jag undrar: Vad för slags avkommor blir det efter honom? Hur är dom i...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Qwerty hopp
·
Islandshäst Hej! Jag har hittat en fin 8 årig valack på island, som jag vill köpa! Men, när han spattröntgades hade han skugga... men det var...
Svar
12
· Visningar
3 697
Senast: kolfinnur
·
S
Hoppning Hej. Hur lägger ni upp schemat innan en hopptävling? Vilodagar, träning, foder etc.
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: Olympus
·
Q
Hoppning hej . jag har inte hoppat mig häst på nån tävling ennu.. ( jag har bara haft hon i 4 månader! men när jag hoppar hon hemma så går det...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Panamera
·
Dressyr Jag har länge önskat mig ett OS-pannband med pärlor http://www.calevo.com/calevo/images/items/1110101g.jpg Men eftersom att det är... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
14 814
Senast: Ramona91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka