Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western Har nu sett på några ställen om en ras som heter Thoroughbred Men vad är detta för ras? Har den något svenskt namn?
Svar
8
· Visningar
914
Senast: real_cowgirl
·
J
Dressyr Är detta bettet tillåtet att tävla dressyr på eller inte?
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: remmis
·
F
Fälttävlan Ska debutera Msv B nästa helg och undrar nu om det är någon inledande halt? Tänkte eftersom de har tagit bort halterna i debutant och...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: soke
·
Dressyr En bra o prisvärd dressyrsadel e ja på jakt efter, vad har du för sadel? För/nackdelar? Vart finns den o köpa o vad kostade den på ett...
Svar
18
· Visningar
2 699
Senast: cambello
·
P
Fälttävlan Efter sommaren är det dags att sätta igång med fälttävlan på riktigt :angel: men ska jag sko bak då? Har en häst som jag har barfota...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: LenaH
·
K
Dressyr Jag har ett stort problem, jag sitter för mkt bakåtlutad. har kommit det senaste året. Rider mest i hoppsadel ... ska tävla dressyr ivår... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 525
F
Hoppning Hej, jag sökte men hittade ingen tråd med svaret på min fråga. Jag ska byta ut mitt pessoa mot ett pelham. Men ska man ha delat...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: Långnos
·
L
Tävling Detta kanske låter lite dumt men i en lokal tävling vilka är det som får vara med och tävla där? gäller det hela distriktet? Jag har...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: A_vetgirig
·
I
Fälttävlan Hanna startade sin ena häst i 100-klass i Danmark i helgen. Hyfsad dressyr, ok hoppning och ut i terrängen. Där hände det som man inte...
Svar
3
· Visningar
1 577
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Är det någon av er som ska dit? Jag skulle verkligen behöva åka och rida en CIC*, och det finns ju dessvärre inga här hemma... Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Undret
·
E
Hoppning tips på hur man skolar en gammal travar bäst till lättare hopphäst? Livet är pigg, mkt egen motor. Ej tittig & det enda buset är att...
Svar
13
· Visningar
2 184
Senast: Chequille
·
Dressyr Hoppas med en ny tråd kanske kunna få lite mer svar på min frågan angående Wintecsadeln eller alternativ till dressyrsadel. Har haft...
Svar
6
· Visningar
1 319
Senast: Lancet
·
D
Trav Läste borrelia tråden och blev lite orolig. Våran varmblodiga travare går för tillfället på bete eftersom han betet sig väldigt konstigt...
Svar
7
· Visningar
754
Senast: tinafinis
·
O
Dressyr är det någon som har koll på detta? Jag ska iväg om någon helg, det kommer inte fasta startider förrän en timme före kallens början...
Svar
19
· Visningar
4 306
Senast: Malinigbg
·
L
  • Låst
Hoppning Jag ska bygga egna hinder, men har slut på ideér.. :angel: Kom gärna med tips om hur man kan bygga egna, behöver inte vara speciellt...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: LenaH
·
G
Körning Nu har vi hittat den perfekta (tror jag iaf.) parkamraten till min lilla åsna Nelly. Vi ska åka och hämta honom på söndag. Men nu till...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: åke
·
J
Western är det någon av er som har varit en weekend eller likn. på någon ranch? jag och en kompis tänkte åka till long valley ranch..är det... 2
Svar
21
· Visningar
2 315
Senast: Benzen
·
Trav Jag är även nyfiken på det är för märke på en av mina selar! Försökte ta en bild men det blev inte bra. Kanske kan förklara. Under...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: tinafinis
·
R
Hoppning Hejsan! Har nyss fått ett fint "fuxigt" hingstföl e: Couleur Rubin-Linaro. Undrar om det finns någon därute, med erfarenhet av hans...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: M_Q
·
A
Western Har varit o tittat på en B-ponny åt min dotter! Världens sötaste o snällaste welschkille! :love: Den är westerninriden, tävlad med...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Alyssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka