Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är det någon som vet om man kommer få se islandshästävlingen från SIHS någonstans på svtplay eller dylikt??? Jag letar och letar med...
Svar
3
· Visningar
1 792
Senast: Linnea_
·
Körning Har från flera håll nu fått höra att de enda lokselarna som duger något till är Tärnsjös. En ny Tärnsjösele ligger dock liiite över min...
Svar
11
· Visningar
5 885
Senast: agtatoon
·
Western Jag har ett litet dilemma som jag hoppas att någon kanske kan hjälpa mig i. Det är så att jag har flyttat till en ny ort, längre från...
Svar
3
· Visningar
2 076
Senast: doleron
·
Dressyr Söker ny hjälm till tävling och tycker tex Samshield och Uvex Suxxeed är snygga men prislappen tar emot :o Finns det någon snygg...
Svar
12
· Visningar
2 227
Senast: Bison
·
Dressyr Har några frågor: 1. Är det någon skillnad på passage eller piaff? 2. Vad heter det när hästen går i en cirkel men bakdelen är still...
Svar
6
· Visningar
2 703
Dressyr Ja, idag kör ju Unghäst-VM igång så jag tänkte att vi får väl ha en tråd där vi diskuterar de fina hästarna! 5-åringarnas första kval...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 302
Senast: Flippeti
·
Dressyr Har köpt ett par begagnade Cavallo piaffe plus. Då dragkedjan är trasig på den ena så hade jag ändå tänkt byta bägge när jag ändå är...
Svar
14
· Visningar
2 932
Senast: Mariaauto
·
Trav Har bara kört nya hästen ett par gånger och behöver lite råd! Han vill gärna försöka vända hemåt, "maskar" på utvägen, tittig och "rädd"...
Svar
11
· Visningar
4 528
Senast: Toxis
·
Fälttävlan Jag har mailat distriktet för nån månad sedan (minst...) utan att få svar, så jag tänkte att någon här kanske vet svaret... :) Jag...
Svar
9
· Visningar
5 209
Senast: fio
·
Dressyr Jag har anmält mig till min och hästens andra start i dressyr (den första var för ett år sedan), vi är egentligen ett hoppekipage men...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 127
Senast: ginnies
·
Trav På grund av senaste tidens sparkolyckor har diskussioner dykt upp, både på facebook och bland bekanta till mig, huruvida det borde vara...
Svar
17
· Visningar
3 711
Senast: Messy
·
Islandshäst Har läst lite på forumet och andra ställen.. Ibland står det att man har 3 varv på sig att visa sina gångarter och på andra 3,5.. Vad...
Svar
4
· Visningar
4 191
Senast: Petronella
·
Körning *ska vara flaktvagn, men vet inte hur jag ska ändra detta?* Hej Jag funderar vilken vagn jag ska köpa till min shettis och skulle...
Svar
13
· Visningar
3 779
Senast: kolblakkur
·
Körning Min treårige nordsvensk är himla trevlig att tömköra, men han är väldigt otålig vid halter. Han gör halten lydigt, men sedan är det...
Svar
13
· Visningar
2 605
Senast: Niela
·
Islandshäst Hej jag behöver eran hjälp. Jag har hittat ett jättefint islands sto på 17 år och hur gullig och snäll som helst så jag vill verkligen...
Svar
9
· Visningar
2 493
Islandshäst Hej! Jag undrar om ni med islandshästar löshoppar era något? Gör ni det med bara unghästar eller vuxna också? Är det en bra träning för dom?
Svar
11
· Visningar
3 936
Senast: Snurre
·
Dressyr En evighet sen vi hade en sån här tråd och visst måste det ha skett någon form av förändring bland både hästar och folk här på...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
62 206
Dressyr Ja, ni läste rätt jag har en liten dressyr-arab som jag ridit in själv och som nu är redo för banan, hennes pappa har tävlat...
2
Svar
21
· Visningar
5 505
Trav Hej på er! Fick en litet häfte i brevlådan nån dag här. Travhälsan, nån annan som har fått den? Jag tycker det borde var positivt...
Svar
6
· Visningar
3 324
Senast: Toxis
·
Dressyr Någon som vet om det går att se dressyren från globen live nu på fredag? Unghästarna alltså! I så fall på vilken sida?
Svar
0
· Visningar
779
Senast: Oliwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Roliga saker som barn säger
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp