Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Qyenn97
·
Z
Tävling Min häst får Aerobec med aktiv substans Beklometason. Vad hittar jag information om hur lång tid efter sista behandling jag måste vänta...
Svar
3
· Visningar
1 517
Senast: lundsbo
·
A
  • Låst
Distans Hej alla på buke! Min kompis hat en ponny som hon skulle vilja träna i distans.. Men hon vet inte hur hon ska göra.. Hennes ponny...
Svar
1
· Visningar
897
  • Låst
Tävling Hejsan Jag undrar hur det egentligen blev med åldersgränsen för ponny. Blev dt 16 år?? Och ska dom sänka gränsen till 12 år för...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Rumpnissen
·
M
Dressyr Hej! Min häst blir spänd och sänker ryggen, liksom inte går med ryggen höjd och går under sig när han ska gå i form och bakdelen och... 2
Svar
21
· Visningar
1 950
Senast: mjauen
·
S
Distans är det kul att rida distans skulle gärna vilja testa det verkar kul.. är det någon speciell ras som andvänds i distans eller kan man ha...
Svar
1
· Visningar
768
Dressyr Jag har en förmåga när jag rider att vika handlederna innåt. Min tränare tjatar förstås på mig när jag rider för henne, men det blir så...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: Hallonsoda
·
S
Islandshäst Igår fick jag brev från "Institutionen för medicinsk biokemi och mikrobiologi", Uppsala universitet. Jag blev tillfrågad att skicka in...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Svíþjóð
·
M
Trav Någon som ska till solvalla i dag den 21/6? Eller någon som känner någon med häst till start kanske? :)
Svar
2
· Visningar
779
Senast: AnnaJue
·
M
Dressyr hello! jag ska göra min första kür, bara på klubbnivå på skoj. dess nivå kommer att vara på LC/LB/LA. jag har en ganska pigg häst, med...
Svar
11
· Visningar
1 385
Senast: Elinabergh
·
Hoppning I aug får vi hem nytillskottet, en shettis som jag nu funderar över hur vi ska hålla kvar i den goda kondition som han redan är i...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: malinsky
·
S
  • Låst
Tävling Jag har tävlat i dressyr med min medryttarponny pga att hon inte är så utbildad i hoppning o mest hoppar för att hon tycker att det är...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: sandy_
·
O
Tävling Ja, när ska man vara och startanmäla sig? Är det skillnad på lokal och regional tävling? MVH Okeanos
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Ylva
·
S
Islandshäst Har svårt att hitta traven på en passtaktig häst jag rider på ridskolan, det är ingen ridskola nu på sommaren men jag rider honom...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Kiickan
·
Dressyr Vet nu inte om denna tråden ligger rätt. Men om inte så kan ni väl flyttaden och inte ta bort den, är ni snälla. Har en ponny som jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 514
Senast: Rumpnissen
·
Distans Groom eller vad det kallas. Vad gör en sådan mer än se till att hästen får vatten? Hur hästkunnig bör en groom vara? Kan man ta...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: Mysaan
·
Fälttävlan Någon som vet något om proppen? Den har inte kommit ut än, inte vad jag kan hitta iaf. /Emma
Svar
6
· Visningar
983
V
Hoppning Hur vanligt är det att russ hoppar MSV:B? 2
Svar
20
· Visningar
1 800
Senast: Svintan
·
E
Fälttävlan till nästa sommar ska jag eventuelt börja tävla fälttävlan =). men jag undrar lite saker. vad får man rida i ? vad för stövlar ska...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: life
·
Western När jag rider i rundcorallen hemma så vill min häst gärna gå inn¨t mot volten. I skritt kan han gå runt men i tarv rundar han bara av...
Svar
14
· Visningar
1 359
Senast: Nickolai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka