Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Övr. Grenar ridhäst och ponnygaloppträning på Jägersro på måndagar klicka på länken så får ni alla detaljer...
Svar
12
· Visningar
1 804
Senast: Tiggertjejen
·
Dressyr För att ge hästarna och sig själva rutin? När har man kommit så långt att man vågar ge sig ut och rida clear rounder och klubbtävlingar... 2
Svar
36
· Visningar
1 926
Senast: inspir
·
S
Övr. Grenar Jeg har det selv, men har ikke fått vite noenting av verken legen min eller ryggspesialisten... Det er 6-7 år siden det ble oppdaget... 2
Svar
33
· Visningar
3 591
Senast: ronnyponny
·
Western Finns det westernsadlar i shettisstorlek någonstans, eller måste man specialbeställa?
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Kardinal
·
W
Hoppning Vad för saker kan man sikta att starta en (nu 5 åring) blivande 6åring 07? Dvs vad kan man ha för mål för nästa år? Falsterbo...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: rubytoo
·
  • Låst
Tävling Jag har en ponny på 1,30 i mankhöjd. han ska slutmätas nu i sommar är det tänkt, men jag kan inte bestämma mej för om jag vill ha en B...
Svar
7
· Visningar
971
S
Körning Hej jag tänkte köra in en shettis i sommar eller är det för svårt ? vad behöver jag tänka på vill gärna ha snälla tips! tacksam för...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Carolus
·
G
Distans Ett stort tack till Billingens Distansryttare som arrangerade Hökensåsritten igår! Banan var mycket välmarkerad, underlaget var...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Ninjaninis
·
L
Hoppning Hej! Får man ha allroundspö på en klubbhoppning - clear round? Brukar/Är det bara (vara) 2 slags hinder, rättuppstående & oxer...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: Sol_
·
Dressyr Nu när hästen går på bete en bit från stallet har jag inte samma möjligheter att dressyra i padocken. Därför kommer det bli en hel del...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: Korven
·
  • Låst
Tävling hej! vet att det finns en tråd om detta nånstans, men hittar den inte. i alla fall: hade (har) tråkigt och sökte på mitt licensnr...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Modest
·
Distans hur långt tycker ni att en 4 åring kan ridas per vecka.. han ska börja lite clearonder nästa år så vill veta hur hårt man kan träna...
Svar
13
· Visningar
1 243
Senast: linnsan
·
E
Western Arab Rm går snart av stapeln... någon som skall dit ??:confused: Eller kanske bara tävla de öppna klasserna på lördagen ?? :cool:
Svar
19
· Visningar
1 214
Senast: _Erik_
·
Dressyr Måste man ha kavaj vid programridnings clear round? Har tyvärr "vuxit" ur min 20-åriga:o kavaj och har inte lust att köpa någon ny...
Svar
1
· Visningar
1 277
Senast: Fidelity
·
H
Körning Är det någon som vet om och vart det går att köpa fyrhjulsvagn till shettis? Det ska vara en arbetsvagn för att t.ex köra runt skräp...
Svar
9
· Visningar
2 793
Senast: Hertiginnan
·
C
Western Kan inte ni som har roliga tävlingsminnen eller bilder dela med er, antingen om ni har lyckats ta en bra bild av ren tur eller om det...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: _Erik_
·
S
Islandshäst Hej..Skulle vilja ställa en enkel fråga..Om Moderator tycker att den inte hör hemma här..får den väl flytta tråden.. Jag och min...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Spenna
·
S
Fälttävlan vet någon vem som vann NM i fälttävlan för ponny:) ? hoppas på ngn. svensk ryttare:) cajsa andersson på mozart kanske har kammat hem... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 714
Senast: Murray
·
Islandshäst Hej! :) Har några frågor bara: När rider man in en islandshäst? När är deras rygg stark nog att bära nån öht? Hur kommer det sig att...
Svar
3
· Visningar
5 533
Senast: Sprettur
·
A
Övr. Grenar Jag har hittat ett jobb där man jobbar med galopphästar mm... På irland. jag vill veta om någon har erfarenhet från detta? är det bra...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: Ticket
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka