Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Fälttävlan första terängträningen är nästa onsdag (21/6) vet inte vad man ska ha för benskydd till pållen bara.. vad har ni? gjärna inte jätte...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Minnaa
·
Hoppning hoppade Ld i helgen å skämms nått sjuuukt för min sists... vet inte vad som hände... har inte hoppat å tävlat på väldigt länge... 2
Svar
33
· Visningar
2 383
Senast: Olympus
·
F
Trav Var på plats i Köpenhamn igår och fick se denna underbara märr vinna.. :love: Vilken häst säger jag bara!! Var och tittade på henne i...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: via
·
Western Jag letar febrilt efter en westernsadel till mig och min häst. Den jag har haft hitills har jag bara lånat. Nu har stallägarinnan en...
Svar
13
· Visningar
1 898
Senast: maja_70
·
Islandshäst Ngn som vet om man får lov att tävla på sidepull? Det är ju iaf gjort för ridning, men eftersom det är till för western från början...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Freyr
·
Körning Är det samma sak? Kan någon förklara hur de fungerar. Vet vad den är till för och har tittat på bilder i andra trådar och sett hur de...
Svar
19
· Visningar
2 464
Senast: Mitrolle
·
I
Islandshäst Hur ser prisbilden ut på unghästarna just nu? Ungefär hur mycket kostar en ettåring som är fullt frisk, väl omhändertagen, trevlig i...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Vannie
·
Islandshäst Fick hem pappas hingst från "träning" både tunn och väldigt musklefattig (om vi bortser från en enorm underhals..), för några månader... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
26 250
Senast: Brolinskan
·
M
Övr. Grenar På en höft, hur många kilo orkar en voltigehäst springa runt med?
Svar
2
· Visningar
1 668
Senast: Mark
·
S
Tävling Jag avanmälde mig från en tävling i god tid före utsatt datum och fick idag en räkning därifrån med både start/anm.avgifter...
Svar
18
· Visningar
1 724
Senast: Idasagare
·
A
  • Låst
Distans Tyvärr så är Ekenäsritten inställd pga funktionärsbrist. Jag hoppas att vi kan komma igen till nästa år samla krafterna och försöka få...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: CK
·
N
Western Har en 5årig travnordis som är på inridning hos westerntränare och nu letar jag sadel åt han. Han ska ha en med rak bom, round skirt... 2
Svar
36
· Visningar
2 510
Senast: Druvan
·
Fälttävlan Vem skall dit ? Tävla, publik, hästskötare ?? 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 730
Senast: shady
·
P
Fälttävlan Vad brukar ni göra med era hästar dagen innan tävling? Skritta, bada, knoppa...? 2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: weeh_
·
Trav han fick idag stilla somna in i sin box på Menhammar :cry: . 2
Svar
28
· Visningar
3 433
S
Tävling Hur brukar ni "vattna" hästen på tävling? I helgen ska det bli väldigt varmt, och grejen är att min häst inte dricker ur hink... 2
Svar
20
· Visningar
2 079
Senast: soso
·
S
Islandshäst Jag har märkt att när jag travar, i mellantempo främst, både på tävling och träning att bakhovarna liksom slår i på något sätt. Jag vet...
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: ang
·
P
Islandshäst Varför skulle en Islandshäst klara bära mer egentligen? Jag sitter ofta och tänker på det. Dem är väl inte kraftigare än vanliga...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Roheryn
·
E
Fälttävlan någon som vet hur ofta & var man har terrängtävlingar i skåne ? tack.:banana:
Svar
9
· Visningar
1 852
F
Islandshäst Hej! :) Var någon annan är jag på VM i Norrköping 2005? Jag älskade det! Det var jättekul! :rofl: Jag tyckte att det bästa ekipaget... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 669
Senast: Poplan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka