Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Som ny moderator som i princip aldrig varit inne på körforumet känns det som en bra idé att presentera sig. Jag är en 40-årig kemist...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Beppo
·
C
Trav :crazy: Jag blir tokig på min nya vagn. Jag har satt på egna qh-fästen, eller jag har fått hjälp att göra det men det är så mkt ljud...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: coolcase
·
T
Western Jag har ingen som helst erfarenhet av western, utan rider min häst på klassiskt vis. Men nu har jag undrat över en sak som jag hoppas...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: _Smulan_
·
Övr. Grenar Som rubriken antyder så vet jag i princip ingenting om galoppsporten. Vi har ju ingen aktiv galopp här uppe i norr. Min kunskap sträcker...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Ninniw
·
Distans kan man tävla distans på ponny? vad behöver ponnyn kunna/ha? klasser, storlekar, kategorier? jag vill veta allt! min ponny har...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Modest
·
O
Fälttävlan Är det någon som ska tävla på Gärds till helgen (27, nu på lördag)?:banana: 2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 812
Senast: aicha
·
Trav Margareta Wallenius-Kleberg uttalade sig om att hennes pappa hade arbetat hårt för att en matlapp skulle räcka till en månads...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: solros
·
S
Övr. Grenar Har lite frågor om gymkhana..... jag har en d-ponny som tycker det är roligt att springa å leka eller vad man nu ska säga.... Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 392
Senast: gymkhanakillen
·
S
Hoppning Tänkte sätta upp lite små cavalettihinder i paddocken idag, men eftersom att jag är dressyrryttare egentligen så vet jag inte alls hur...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Salvi
·
E
Övr. Grenar Vad är max åldern på en gymkhana ponny? / Tacksam för svar
Svar
3
· Visningar
1 388
·
M
Övr. Grenar vilka regler gäller, hur är åldersgränsen på b-ponny för att tävla
Svar
17
· Visningar
1 872
·
T
Övr. Grenar Hei! Jeg holder på å skal kjøpe meg ny hest og har sett på to fd galloppører her i Norge. Jeg skal i utgansgpunktet bruke disse til...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: AnLa
·
Hoppning ...vilka avstånd gäller på studs för en liten/stor unghäst på ca 160 cm utan träning för direkt samlad galopp?
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Natacha
·
S
Övr. Grenar Jag vill veta mer om hingsten viking född 1977 (USA) e. Northern dancer u: paddy´s song. Eller rättar sagt jag vill veta mer om hans...
Svar
17
· Visningar
1 844
Senast: holmaracing
·
M
Övr. Grenar Hej nu har min mamma skojat med att jag skulle börja på galopp eftersom jag är liten (153cm) och lätt (36kg) och jag växer inte...
Svar
2
· Visningar
983
·
M
Övr. Grenar Ni som har koll på dethär med fullblod, vet ni någon sida där man kan hitta länkar till fullblodsuppfödare, hingstar etc?
Svar
3
· Visningar
970
·
Övr. Grenar hur pass allvarligt är det när en galopphäst har korsförlamning om den ska omskolas och vara ridhäst?! vilken "nivå" kan man rida den... 2
Svar
26
· Visningar
2 317
·
M
Övr. Grenar någon som vet vart han finns? han är en av dom finaste hästar jag vet. skulle vara roligt att få veta vart han tagit vägen.
Svar
2
· Visningar
951
·
A
Övr. Grenar Hej galoppvänner. Hur fodrar ni era nyblivna tvååringar som nyss är satta i träning?
Svar
1
· Visningar
907
·
Islandshäst Är det någon här som ska vara med i den? I vilken klass?? Jag ska i ungdom lätt :D 2
Svar
25
· Visningar
1 684
Senast: marijaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka