Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
  • Låst
Tävling Hej! Här kommer en dum fråga, jag är 16 år och vet att jag inte får tävla på b-ponny där gränsen i hopping är 13 år på lokal och...
Svar
7
· Visningar
1 916
Senast: break_a_leg
·
E
Körning Är det metall i däckeln på bröstselen Hobby? :D
Svar
3
· Visningar
980
Senast: _L_
·
Distans Det vart en oväntat lång dag! Bestämde mig ju (med hjälp av er här) att rida hästen jag fått låna som var nyskodd på Rönningeritten. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 140
Senast: movgli
·
M
Fälttävlan Jag har en fundering på hur det svenska systemet fungerar, här verkar */**/*** vara nationella tävlingar? Eller vad heter de nationella...
Svar
3
· Visningar
1 901
Senast: LenaH
·
Islandshäst Undrar bara om här finns fler än jag som ska tävla på Gandurs vår tävling nästa helg? Eller som ska dit och titta??? Hade kunnat vara...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Vili
·
J
  • Låst
Tävling Ponnyn jag tävlar ska jag ha på foder eller köpa till hösten. Det är en ridskoleponny och den har ridskolelicens när vi tävlar. Om jag...
Svar
4
· Visningar
1 039
·
D
Dressyr Hur länge brukar det ta från att man betalat tills licensen kommer? Det står polotröja i TR duger hööks pololinne? Vad ger sämst...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: dragonlady
·
L
Trav Undrar vad det kostar att plocka ut sin B-tränarlicens och ifall den håller ett kalenderår eller ett år från det man betalar den...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: nilema
·
K
Tävling Hej. När man tävlar lokalt ska man väl ha: grönt kort vaccinationsintyg häslicens ryttarlicens och då själva lokallicens men är... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 616
Senast: Tajger
·
D
Dressyr Ska tävla i LB:2 den 6 juni, på Grace :bump: Stort sto, blir rätt stark om man inte rider fram ordentligt - men annars är hon en ängel...
Svar
11
· Visningar
6 959
Senast: mumin
·
Tävling Funderar på vilka färger man få ha på ridbyxor på tävling? Jag vill ha ljus brun(om jag hittar några) det bör väll vara ok? Vad har... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 748
Senast: LenaH
·
Hoppning Riktig hoppning 2 gånger, men bara små hinder för jag har inte kommit så långt, max 80 cm, kanske 2-3 hinder och rider i en timma, och... 2
Svar
36
· Visningar
2 246
Senast: Polly_Mulle
·
D
  • Låst
Dressyr Ökningen till mellantrav går alldeles utmärkt, dock blir det så skumpigt. Man bara skakar :bump: :bump: För att kunna hålla sitsen...
Svar
1
· Visningar
784
·
Trav Jag skulle tycka det var kul att veta namnen på era Penningmaskiner :angel: Jag har ju begåvats med så kort minne, att jag hela tiden... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
12 089
Senast: jesse
·
L
Trav De va så här att pappa var ute hos en travtränare som vi har häst hos och så kom en annan travtränare dit för de skulle åka till... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 804
Senast: Thewebwolf
·
F
Trav Har jag fattat helt fel eller vad? Hörde häromdagen några som pratade om lite problem runt amatör-körlicens. Så här trodde jag det... 2
Svar
21
· Visningar
2 850
I
Fälttävlan Idag var det ett ekipage som fick 20 straff för att hon travade långsamt i mål och för att mamman skrek åt henne att sakta av. En... 2
Svar
30
· Visningar
2 742
Senast: Minnaa
·
Dressyr Jag har börjat träna förvänd galopp med min ponny nu, och vissa dagar går det jätte bra, och vissa går det inte alls bra :p Om jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 633
Senast: mackan
·
S
Western Jag behöver er hjälp att tänka. Jag tränar stenhårt med att rida på en hand just nu. Det går jätte bra förutom ett (stort) problem...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: real_cowgirl
·
R
Islandshäst Okej... Hur sjutton sitter jag med fötterna? :eek: "Åh, kolla där borta" *peka med tån* ;) :rofl: Så... Några kommentarer? Finns...
Svar
14
· Visningar
1 580
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka