Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Snälla alla ni bukefalister hjälp mig!:confused: Är på gång att flytta från skåne land upp till Västerfärnebo. Så nu sitter jag och...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Vala
·
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på bra hoppövningar som man kan göra med en unghäst som inte är hoppad mer än ett par gånger. Skriv gärna...
Svar
13
· Visningar
11 718
Senast: domino
·
S
Tävling vad får ni för sponsring? vad har ni gjort för att få spomsringen? *lite nyfiken om hur det ser ut runt om i landet*
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: trazel
·
L
Hoppning Hej! är det någon som vet vart man kan leta upp tävlingsresultat utomlands? Skulle bli oerhört tacksam
Svar
4
· Visningar
950
Senast: little_blondie
·
T
Islandshäst Någon som kan jämföra dessa sadlar?
Svar
3
· Visningar
1 846
Senast: diny
·
M
Övr. Grenar Finns det galoppshoppar i täbyområdet? I så fall vart ligger dom?:confused:
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Dressyr Jag har precis lärt mig LC1 dressyrprogrammet utantill, börjat rida för instruktör igen efter vinteruppehåll, så får hästen...
Svar
4
· Visningar
619
Y
Islandshäst Hej Är helt ny på det här med pass! Flygande pass! Hur har du gjort för att träna inför det? Hur gjorde du första gången du lade...
Svar
5
· Visningar
1 471
Senast: Niljan
·
F
Hoppning Hej. är det någon som känner likadant? Är rädd för att hoppa. Jag vet vad det beror på men jag kan ändå inte komma över det. är det...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Travanti
·
B
Övr. Grenar Någon som vet något om långritter? Hur man kan gå till väga om man ska rida ut själv på olika ridleder i sverige och hur/var man hittar...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Spegelboll
·
S
Övr. Grenar Vi i vårt stall tänkte börja träna lite gymkhana. Vi har hittat lite grenar som vi tycker verkar kul. Men vi behöver också träna mycket...
Svar
5
· Visningar
4 269
·
S
Distans Går tankarna att inhandla ett par riktiga stigbyglar då de vanliga känns mindre och mindre bekvämma att rida i... Men jag vet inte... 2
Svar
22
· Visningar
2 511
Senast: sanni
·
M
Övr. Grenar Hei! I ære av at det skal være VM i mounted games i Sverige i år så tenkte jeg skape denne tråd. Gymkhana eller Mounted Games...
Svar
6
· Visningar
1 469
·
G
Distans Finns det någon/några som tävlar distans på islänningar?? Jag funderar på att skaffa en .. eller jag ska och funderar på att tävla...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Gazzan
·
L
Distans Hej! Har ingen erfarenhet inom distansridning med funderar på att vara med i en pröva på tävling i maj. Ritten är på tre mil. Har...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: GloriaOrion
·
Western ja då var det dags då. gjort slag i saken och anmält mig till westernridning. ska börja på torsdag, är jättenervös. tänk om det blir...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: lundborg
·
I
Western Hej på er, hoppas ni kan hjälpa mig. Jag söker namn på Q, som har någon betydelse. ex. quahadi:antelope (indianskt) Ni kanske vet...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: foxtrot
·
M
Övr. Grenar 1.Var hittar man tävlingar? 2. Behöver ponnyerna ha mätintyg? För de tävlar ju ändå mot alla kategorier väl? 3. Hur kan man göra för...
Svar
4
· Visningar
1 117
·
M
Hoppning Nu har vi varit iväg på första tävlingen. 90 klassen var kaos :crazy: Jag tappade stigbyglarna för att jag inte hade...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: cardior
·
Islandshäst Varför finns det speciella bett till Islandshästar och på vilket sätt skiljer de sig från vanliga bett ? (Dum fråga kanske)
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: karin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka