Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Tävling Jag satt nyss och kollade på Disiplinnämnden beslut för iår, 3 av 4 fäll var icke anmälda uppstallningsvgifter. Det står helt klart...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Henchen
·
M
Tävling Nästan alltid när man är ute på olika tävlingar, framför allt ponny så ser man otrevliga saker som inte borde hända inom...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Monny
·
C
Övr. Grenar Tycker att det är för djävligt att behöva läsa om sånt här! :eek: :eek: Det är dags att förbjuda vissa tävlingar inom hästsporten... 2
Svar
34
· Visningar
3 168
Senast: foxtrot
·
Hoppning Min dotter har endast varit med på Klubbtävlingar , men nu vill hon börja tävla på lokala. Vad behövs för ryttare / häst ? Grönt kort...
Svar
11
· Visningar
1 275
Senast: HoppFantasten
·
G
Hoppning Hej alla glada hoppmänniskor som gillar att tävla. Visst är det kul:rofl: :rofl: :rofl: MEN det skulle vara ännu roligare om vi kunde... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 320
L
Trav Stackars häst, han skäms jue :eek: Nejmen allvarligt, ja kunde inte titta på inslaget på datorn. Vet någon varför man klär ut...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: stally
·
M
Dressyr Hej! Jag har en häst som är ca 170 cm i mkh och är relativt kraftigt bygd. Har haft henne i ca 3 månader och hade tänkt mig att tävla...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: miss_Ellie
·
Hoppning Får man tävla unghäst (4år) på silikonbett? Eller får de bara lov att gå på bett i metall?
Svar
12
· Visningar
1 815
Senast: pollan
·
Övr. Grenar Finns det något speciellt ställe där man kan hitta galopp-jobb? Typ Platsbanken fast bara med galoppstall i? Vart vänder sej...
Svar
2
· Visningar
1 575
Senast: Gisburne
·
Dressyr Nu ni dressyrmänniskor, ni måste ju kunna svara, min häst är svår att få att ta stöd på bettet. Tar man tyglarna så vill hon gärna vika...
Svar
18
· Visningar
2 958
Senast: Noteca
·
Trav Är det någon här som har erfarenhet av detta? Dela med er!:bow:
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Cambrie
·
Dressyr Vilka bett är tillåtna ? Pelham - (syntet,rakt, kedja)???? Eller måste det vara vanligt tränsbett
Svar
3
· Visningar
773
M
Western I morgon ska jag och min kompis till en ranch (i sverige) och prova på westernridning:) Varken hon eller jag har ridit i en...
Svar
7
· Visningar
1 730
Senast: lundborg
·
Distans Hej! Jag är bara i början av "karriären" och rider väl mest som vanliga människor än så länge, om ni förstår vad jag menar! Det...
Svar
3
· Visningar
998
B
Dressyr Nu har jag fått nog av mig själv... :( .. Å hoppas att de kanske finns någon vänlig själ som skulle vilja ge mig råd på hur jag ska... 2
Svar
21
· Visningar
1 881
Senast: Bus Lunis
·
B
Western Jag ska göra en korall, men vet inte hur, kan någon berätta lite hur jag gör en:confused: :confused:
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Bill
·
M
Fälttävlan Hei! Jeg har aldri startet fälttävlan før og så lurte jeg på hva sorts brodder bruker dere i skoene. Om det feks er veldig lerigt eller...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: MieUlrika
·
S
Distans Funderar lite över det här med att få upp pulsen under kortare intervaller på mig själv. Hur pass nära maxpuls vågar man låta sig själv...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: Stopek
·
Körning Hej ju mer jag tittar på bilder på körhästar desto mer förvirrad blir jag, Hur ska bakselen sitta? Ska den remmen vad den nu heter sitta...
Svar
3
· Visningar
1 442
Senast: TinyWiny
·
C
Körning På senior är det en tråd om Bukefalos/stallet 10 år... Där har de lagt in en länk om arkiverade trådar från stallet...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka