Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Hoppning Jag lånar ett halvblod på 9 år som inte ha blivit hoppad så mycket. Hon blev löshoppad i ridhus till tre årsvisningen, sen stod hon i... 2
Svar
30
· Visningar
2 011
S
Fälttävlan Det verkar skit kul att tävla fälttävlan!! Alla verkar så underbara och snäll.. ;) Men jag vet inte om jag vågar.. :crazy: Är lite feg...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Scratch
·
Dressyr Hälta är väl fortfarande diskvalificerande i dressyr antar jag, eller? (har väl inte läst något dressyrTR de senaste typ 10 åren :angel...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: ameo
·
F
Körning Vill se bilder på era flakvagnar! :bump: 2 3
Svar
53
· Visningar
4 216
Senast: Beppo
·
Islandshäst Eftersom man får upp massvis med trådar när man söker på detta så struntar jag i det och lägger en egen tråd istället. Idag red jag...
Svar
18
· Visningar
2 658
Senast: Àsgrimur
·
C
Islandshäst Hej! Jag har en liten fråga om islandshästar (jag la in samma fråga för något år sedan men fick massor av olika svar). Är det någon som...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Àsgrimur
·
M
Distans Vi vill väldigt gärna ha foton på distansekipage till stockholmsdistriktets hemsida, och så vore det roligt att träffas och prata häst...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: millennia
·
T
Trav Får man tävla trav och monté på vanligt tränsbett eller måste man ha travbett?
Svar
1
· Visningar
692
Distans Varför är det inga distanstävlingar under vintern? pga luften eller varför? Om det är det så kan man väll kanske skippa dom jobbigast...
Svar
10
· Visningar
1 284
Senast: Wanilj
·
A
Hoppning Vet inte om denna tråden ligger rätt... Jag har en ganska enkel fråga, som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med: Kan man tävla...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Farao
·
I
Fälttävlan Har ni noterat att hoppningen går inomhus vid tävlingen i Flyinge? Dressyren ute... Proppen finns iallafall nu på förbundets sida.
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: prins_rollo
·
E
Islandshäst Det är så att jag ska köpa häst från Danmark men så vet jag inte rikitgt vad man ska kräva av hästägaren innan köpet är gjort... Ska...
Svar
15
· Visningar
4 075
Senast: sambaengi
·
Hoppning vad ska man ha på sig på en clearound? 2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Nikkis
·
Körning Vad har ni får skojjiga bruksföremål hemma? eller vad letar ni efter med ljus och lykta? Utöver det vanliga som har, plog osv så har...
Svar
17
· Visningar
5 692
Senast: fjordinghanna
·
I
Islandshäst Jag "efterlyser" namn på islänska låtar . Bland annat dom som spelades på Vm, och andra islänska låtar . Så om du vet namnet på... 2
Svar
27
· Visningar
3 055
Senast: Svíþjóð
·
C
Distans Jag undrar hur gammal o så man får vara för att få tävla B-ponny i distans...:confused:
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Nattuggla
·
P
Fälttävlan Nu har ridsportförbundet lagt ut reglerna för SM 2006. Följande står för ponny individuellt: Fälttävlans-SM Ponny 2006 Minimum 5...
Svar
9
· Visningar
1 597
Senast: Ponnypappan
·
Trav Vad är en säkerhetsgjord? Skulle ha fått den med när jag köpte mitt russ....men har ännu inte fått den, bara resten av selen. Vad har...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: bazz
·
T
Hoppning Hallo... Jag har precis köppt ett tvådelat pelham (delta) till min häst för att ha det i hoppning men så har jag läst att man ABSOLUt... 2
Svar
31
· Visningar
2 584
Senast: BergTuva
·
H
Fälttävlan Vår klubb har fått ett erbjudande om att med hjälp av ägaren till stallet bygga en terrängbana där. Vad skulle detta kosta? Och med...
Svar
13
· Visningar
1 198
Senast: Henchen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka