Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jaa, då var det väl dags igen med sadel tjafset. Vad för sadel tror ni skulle passa en överbyggd, svankig, kortryggad islänning som... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 542
Senast: tyrdur
·
H
Hoppning Har en sexåring som jag hopptränat en del med! Från början tyckte hon det var jättekul o hoppa o bjöd o tog själv tag i hinderna...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Häst 2004
·
I
Körning Någon som vet var man kan finna ett sådant? Har letat massor utan resultat... :cry:
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Mirre
·
K
Tävling jag har bara haft lokallicens och inte brytt mig om att skaffa fram licenskortet till ponnyn. men nu ska vi börja tävla regional och ska...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: lundsbo
·
E
Western var kan man köpa bra westren träns som är snugga men ändå inte så syra så man måste äta väling i en hel månad sen.....vilha ett som är...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: fossig
·
Trav I Kramfors den 25/2! Nån som har fundering på att åka dit? Jag ska dit och fotografera och få uppleva mitt livs först istrav om allt... 2
Svar
39
· Visningar
1 928
Senast: Zuzzi
·
J
Islandshäst Hej på er! Nu har jag tänkt mig att traska in på tävlingsbanorna, men jag har många funderingar. Jag tänkte tävla i "Lätt tölt" -... 2
Svar
21
· Visningar
1 889
Senast: Naggur
·
Western Jag har tänkt skaffa mig en westernsadel. Jag är ingen westernryttare men vill ha en sadel när jag är ute på skogsturer. (har nog blivit...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: sasucatu
·
Islandshäst Hej.. det här känns så onödigt.. att göra en tråd om detta.. men jag gick in på chatten och ja.. lite här och där..visste inte hur jag... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 570
Senast: Naggur
·
H
Tävling Är lite :confused: Tänkte lägga den här på tävling, men den verkar vara borta.. ajja. Är det nåt speciellt varv man ska göra ärevarvet i? 2 3
Svar
42
· Visningar
4 037
Senast: PrinceFair
·
Övr. Grenar eller hur det stavas... om hästen har det, vad gör man då?! går det någonsin att få den till dressyrhäst? har hört att om den går i...
Svar
13
· Visningar
4 613
Senast: smiling_sun
·
Dressyr Vad har ni för Dressyr sadel?! Jag har man en Sübben Maestoso. Svart 17". Gjord 2004. :bump: 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 884
Senast: SoofieA
·
Hoppning Jag har bara varit ute och tävlat ett fåtal gånger. Jag var på en clearound hoppning i helgen, och det gick helt åt skogen! När jag kom...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Panikie
·
Körning Finns de någon vänlig själ som har en vagn gjord på en saabaxel som kan "sponsra" med lite bilder ur alla konstiga vinklar hur den ser...
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: TesseToken
·
Islandshäst Jag planerar att köpa en islandshäst. Tidigare har jag haft halvblod men tänkte nu byta ras eftersom jag blivit helt såld på dessa... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 867
Senast: hofi
·
N
Körning Har fått tag på en rockard och funderar över hur mycket/vilka ändringar som skall till för att kunna använda den. Hästen är en ca 150 cm...
Svar
14
· Visningar
4 793
Senast: Egonson
·
N
Islandshäst Vilka bett är tillåtna i lätt klass? är det bara vanligt tränsbett? Får man ha bygelnosgrimma? Ska köpa fipo men det har inte blivit av...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Boj
·
Dressyr Jag har stora problem med min hästs rumpa i höger varv i galoppen :crazy: . Problemet är att hon skjuter in rumpan innanför spåret...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: Sass
·
B
Hoppning nån som vet nån länk till att söka på importerade hästars tidigare resultat???:confused:
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Elisha
·
I
Islandshäst Hej, Jag har nyligen upptäckt den fantastiska islandshästen. Har ridit under ett flertal år på "vanliga" hästar, men ska nu börja på...
Svar
6
· Visningar
11 934
Senast: Islotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka