Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag tänkte vara med på en debutantfälttävlan på min lånehäst men jag vet inte riktigt vilka licenser som krävs för det. Tävlingen har...
Svar
6
· Visningar
1 937
Senast: aicha
·
Körning Har kört hästen en gång bara, trevlig häst men vagnen verkar inte riktigt passa..eller? det är en Mustang typ travsulky, sälj nog i...
Svar
19
· Visningar
2 898
Senast: Cilva
·
B
Övr. Grenar Någon härinne som ska åka på Steg 2-kursen på Strömsholm den 22-26 September? Lite nyfiken bara eftersom jag själv ska dit...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: BJÖRKIS
·
Trav \"fakta\" om trav ska göra ett arbete om trav i skolan,men hittar inga bra sidor,eller böcker.. Nån som vet ensida/bok där det står om...
Svar
1
· Visningar
3 105
Senast: nilema
·
T
Western Här har jag aldrig varit, spännande :cool: ! Till saken: Jag har en treåring till salu, han är inriden nu i sommras. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 600
Senast: Thindra
·
B
Trav måste man ha någon särskild utbildning eller sånt för att få köra shettisar i travlopp? Hur ofta e det shettislopp och var brukar dom...
Svar
4
· Visningar
2 652
Senast: BackyardGirl
·
Western Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:
Svar
10
· Visningar
1 489
Senast: Lenita
·
M
Distans Hoppas att det inte finns alltför många sådana här trådar, brukar inte vara här inne nämligen. Det här med distans verkar himla kul :D...
Svar
7
· Visningar
1 713
T
Övr. Grenar Skulle tagit mig till Täby Galopp igår var d tänk.. Ville se Prince Valentine starta... Beslutade i sista stund att jag skulle stanna...
Svar
11
· Visningar
1 661
Senast: chrisse
·
L
Övr. Grenar Sitter och väntar och väntar och väntar... Är det fler än jag som väntar på besked om ansökan för HK-diskpenser att använda i "friska"...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Lejonelle
·
G
Trav Nu har äntligen lilla Lina gjort sin debut på ponnytravet och det blev på hemmabanan i Halmstad.. Kunde gått hur bra som helst bara...
Svar
8
· Visningar
1 234
Senast: suzukits
·
S
Western jag lägger ut en annan länk som går under Reklam!! det är våran hemsida..Vad tycker ni om den???skriv och berätta.Och gå gärna in på...
Svar
1
· Visningar
1 273
Senast: twinstar
·
E
Hoppning \"Flippan bettet\" utrustning-ML-1420526-ML-
Svar
0
· Visningar
1 312
Senast: Estelle
·
L
Western Hur va de.... Ska de gälla nästa år????? Kommer inte ihåg...... Vimsiga jag...
Svar
2
· Visningar
1 166
Senast: Miss_Trouble
·
Fälttävlan Ja det skulle jag faktiskt fast inte riktigt så illa som det låter :D Skall debutera med halvblodet om 2 ½ vecka och har problem med...
Svar
6
· Visningar
1 950
S
Western pollen gör fina övergångar från skritt till trav och vise versa..men från trav till galopp har jag svårt att få till det..han nästan...
Svar
9
· Visningar
1 761
Senast: Lenita
·
A
Islandshäst .....kan man rida islandshäst i westernsadel, klart man kan, men jag menar i tölt och pass??? Om man nu hittar en sadel som passar menar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Amelia
·
L
Fälttävlan var kan man skaffa det? jag vill prova på fälttävlan med min häst. vad e det viktigaste man ska tänka på? förrutom hästens kondition o...
Svar
7
· Visningar
2 137
Senast: LillTihra
·
S
Western Jag undra man får sätta ut reklam på denna sida??? Det gäller våran western hemsida.. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: __sandra__
·
L
Fälttävlan Har aldrig tävlat fälttävlan, men "min" häst har tävlat fälttävlan innan hon kom hit. Nu ska en klubb i närheten anordna Fälttävlans...
Svar
4
· Visningar
2 076
Senast: spatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp