Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Hejsan.. Undrar bara om det är någon där ute som har tagit kort på andra saker under Hjo ko. Det skulle vara kul att få tag i lite kort...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: Mike
·
L
Hoppning Startas avd A eller B först?
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: walkman
·
R
Western Jaha, nu var detta sm slut... Va tyckte ni om det??? Själv tyckte ja det va ganska bra, förutom att det verka va lite krångel med...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 649
Senast: bebbe529
·
B
Islandshäst \"Inbiten grissepassare\"... Hej! Jag har tagit en häst på foder ganska kort tid för att rida till den, för jag tyckte så synd om den...
Svar
15
· Visningar
2 054
Senast: iller
·
Islandshäst Hej! Vad är det man ska skicka till kansliet när man ska svensk registrera en häst? Förstår inte vilka papper det är. Hästen är född i...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: Sesselja
·
Trav Jag försöker få någon ordning på hur jag ska vardagsträna min lilla stjärnponny... Har tidigare haft henne utlånad och därför inte...
Svar
6
· Visningar
1 595
Senast: lila
·
Hoppning Syrran ska tävla nästa helg (för första gången på evigheter) och då vi bara har ett TR från tidig stenålder undrar jag om man måste ha...
Svar
11
· Visningar
1 876
Senast: Cyllene
·
Övr. Grenar Har en underbar shettis som vi tog med till Täby för ett par dagar sen. En liten tjej som jag känner skulle rida honom. Voltträningen...
2
Svar
20
· Visningar
3 035
Senast: Ajabaja
·
Islandshäst Hej jag är helt nygörjare på gångartsridning och rider en 5 årig isläning (inte så bra kombination, jag vet) Men jag behöver i alla...
Svar
8
· Visningar
2 177
Senast: Freyr
·
Western .. och behöver svar på lite frågor! Det är mer än ett år sedan jag gjorde min första start i en westerntävling och om några veckor är...
2
Svar
21
· Visningar
2 458
Senast: Camilla_H
·
M
Western Har ni sett infon om ungdomsträffen som SQHA anordnar på Okna i Oktober? kolla in www.sqha.com och klicka på ungdom. Det är öppet för...
Svar
8
· Visningar
1 891
Senast: NightOwl
·
C
Hoppning Det här är kanske en självklar fråga men jag glömmer alltid bort svaret. Vad är det för galopp å trav avstånd mellan hinder och bommar...
Svar
3
· Visningar
1 447
Senast: älgen
·
E
Hoppning Det här med avståndsbedöming är så himla svårt ! jag sitter och smyg"plockar" i henne utan att tänka på det och lixom försöker måtta in...
Svar
8
· Visningar
1 756
Senast: Splittan
·
P
  • Låst
Fälttävlan hej jag undrar om man får låna terrängbanan där?! typ om man betalar en viss summa så får man rida banan?! vet någon om man får de? o...
Svar
2
· Visningar
1 830
Senast: Snuffsan
·
B
Trav det gäller en häst, 4 år, som jag hjälper till att träna...hon har kommit till oss ganska nyligen. hon har haft stora problem med traven...
Svar
3
· Visningar
1 599
Senast: Butterfly
·
P
?
Western Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...
Svar
7
· Visningar
1 492
Senast: Mimmi22
·
B
Western Hej alla glada människor. Proppen till HJWRs KM ligger ute nu på Hjo kos hemsida. Hoppas att många kommer.
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: jollebus
·
D
Övr. Grenar Jag är så himla nyfiken på galoppen! Och har man en 2-årig arab så kanske det inte är helt fel heller även om det mest är på skoj i...
Svar
4
· Visningar
2 522
Senast: majti
·
M
Körning Är det bättre eller sämre än en sele med två gjordar?
2
Svar
28
· Visningar
3 853
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Körning hejsan alla! jag kan inte så mycket om körning så jag har en fråga! min häst är för tillfället på inkörning och jag har varit och köpt...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp