Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Skriv gärna ner era dräktiga ston och med vilken hingst de är dräktiga! Rena - Turbo Sund (YW1966)(kollad senast på 28 dygn)
2
Svar
23
· Visningar
3 963
Senast: Mary91
·
Fälttävlan ... Tänker DU på riskerna? Alla är vi medvetna om att det kan hända olyckor, men hur ofta tänker ni verkligen på det? I de lättare...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 588
Svar
61
· Visningar
10 031
Senast: Bowman
·
N
Distans En kort snabb fråga... Kan inte hitta Simlångsritten i tävlingsdatabasen, blir det ingen ritt (eller är jag kanske blind?)? Vore så...
Svar
5
· Visningar
1 615
Senast: mumin
·
Dressyr Hej alla proffs! :) Det är såhär att jag letar hästjobb i Tyskland och fick en fråga om vilken nivå jag ligger på i dressyren...
Svar
5
· Visningar
3 905
Senast: Undret
·
Trav Nu börjar det bli hög tid att betäcka och jag kan inte bestämma mig... Så snälla bukare, hjälp mig att hitta en lämplig hingst åt mitt...
Svar
3
· Visningar
1 496
Tävling Ska på tävling i morgon och läste precis PM:et där det står att vacc.intyg ska visas upp för parkeringsvakten. Okej, fine! Men vad...
Svar
7
· Visningar
1 634
Senast: Seabaz
·
Trav Jag sitter och funderar på vad det är egentligen som sätter priset på en travare. Senaste prestationer? Stam? Prispengar? Rekord? Antal...
2
Svar
26
· Visningar
4 590
Senast: Giantchill
·
Hoppning Jaha då har min lilla fina dam debuterat en meter pålokal nivå. Vi har verkligen försökt göra allt rätt. Regelbundna träningar där hon...
Svar
4
· Visningar
1 928
Senast: vildros
·
Hoppning Hur rider ni fram inför hopptävling? Hur länge, hur mkt hinder osv.... skriv gärna vilka klasser ni rider också :) Jag har kört...
2
Svar
21
· Visningar
4 427
Senast: vildros
·
Dressyr Hejsan, jag har en skoluppgift där vi fick välja en valfri tävlingsgren och svara på frågor om det. Jag valde dressyr men det är en...
Svar
3
· Visningar
1 339
Senast: Victovie
·
Tävling Jag letar förtvivlat efter riktlinjer och regler för hur breda öppningar där häst och ryttare skall passera skall vara på en...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Kallebus
·
Islandshäst Någon som har provat en sådan? Eller vet något om den?
2 3
Svar
43
· Visningar
17 334
Senast: mabriga
·
Western Sökt bland trådar här men dom var väldigt gamla... Vart hittar jag lättast vilka hingstar som erbjuder semin i år? Alltså hingstar i...
Svar
18
· Visningar
3 003
Senast: Lenita
·
Dressyr Jag rider alltid med säkerhetsstigbyglar och har hittills varit nöjd med mina kwikout. Men de är gamla och har usel stigbygelplatta (har...
Svar
3
· Visningar
1 704
Senast: kryddan
·
Islandshäst Jag hittade ett femtontal fästingar på min häst idag, mest under magen, på bogen och på insidan av bakbenen... :( Hur gör ni för att...
2
Svar
21
· Visningar
3 402
L
Hoppning Hur högt har du hoppat en bana? Och hur högt har du hoppat ett hinder? Skriv gärna vad det var för hinder och lägg gärna upp bilder...
Svar
15
· Visningar
3 579
Senast: lillaP
·
Islandshäst Är det någon som har en avkomma efter Vaki? Jag har sett honom riden några gånger och han är nog en av de häftigaste femåringarna jag...
2
Svar
20
· Visningar
6 137
Senast: Lobelia
·
Trav Vänder mig till allvetande Bukefalos... Planerar starta en av hästarna nu på lördag och upptäckte nu att jag glömt registrera senaste...
Svar
10
· Visningar
1 332
Senast: Kellie
·
Dressyr Tänkte vara pubertal och skapa en tråd som är en inverterad Klagomur, dvs här vill jag läsa om saker som gör er glada i ridningen/med...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
17 057
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp