Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Min granne köpte en häst för ett par månader sen och för att hennes häst skulle ha sällskap över sommaren fick vi låna hennes svärmors...
Svar
7
· Visningar
1 932
Senast: Rosalinda
·
Dressyr Har fått ett jobb i ett dressyrstall i danmark, och har fått låna med mig en häst dit. Problemet är att man bil inte har någon...
Svar
2
· Visningar
1 514
Senast: harri
·
Islandshäst Det här kanske verkar vara en helkonstig tråd men jag har sett väldigt få eksemhästar. Några få på tävling och nån bekants nån enstaka...
2
Svar
23
· Visningar
7 717
Senast: bigganl
·
Distans Ni har väl kollat proppen för årets A9-Ritt? Nytt i år är Riksmästerskapet som går som T90(fyra slingor) och med ett första pris av...
Svar
3
· Visningar
1 618
Senast: FamPont
·
Western Ska man ha håret uppsatt eller är det ok att ha det i hästsvans? Jag har en sån där hårnätsspänne men det är svårt att få plats med allt...
Svar
14
· Visningar
1 601
Senast: Liten
·
Körning Någon som har en gräsklippare till sin shetlandsponny/annan häst? Har sett att det förekommer men var får man tag i dom?
2
Svar
24
· Visningar
11 471
Senast: DarkInNight
·
Islandshäst Även där solen kommer åt? Eller är det som skillingarydsalvan att det kan bränna då?
Svar
2
· Visningar
1 816
Senast: TinyWiny
·
Fälttävlan Jag letar med ljus och lykta efter en terrängträning/pay & cross eller liknande på söndag den 3:e juni någonstans i mellansverige. Ska...
Svar
4
· Visningar
2 203
Senast: Mitrolle
·
Körning "Värsta" tiden på året är på ingång och jag funderar på hur jag bäst kan hjälpa hästen att bli av med flugor och andra insekter under...
Svar
8
· Visningar
2 635
Senast: kolblakkur
·
Övr. Grenar Hej jag ska vara med på en hopp galopp kurs tänkte höra ifall nån mer ska vara med ? det är den 17-19 Maj :D
2
Svar
28
· Visningar
3 971
Senast: Memmis22
·
P
Trav Martina Gordon stört dök till en toppen insats som 3a i mål på Bjerke igår. Hon är tillbaka bättre än någonsin! :)
Svar
0
· Visningar
1 020
Senast: Perlepojken
·
Distans Jag hittade bara väldigt gamla trådar i frågan o tänkte att det kanske har kommit nya produkter och folk har mer erfarenhet nu några år...
Svar
5
· Visningar
2 352
Senast: Amha
·
Trav Släpper ni era tävlingshästar i gräshagar/på bete? Ni som gör det, hur gör ni med kraftfoder?
Svar
3
· Visningar
1 682
Senast: allavihastarnaistallet
·
T
Trav Och vet ni vad dem gett till sina avkommor? Quevert? Marion Mad Man? Perhaps Love?
Svar
1
· Visningar
926
Senast: travblomsterflickan
·
Islandshäst Någon som har tips på påbörjan till töltsättning? Gärna lite övningstips :)
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Gimlan
·
Western När det står "nivå B" på tävling är det då en B-tävlingsnivå eller finns det andra sorters nivåer för olika tävlingsformer?
Svar
1
· Visningar
890
Senast: doleron
·
Islandshäst Då jag är helt ny inom "islandsdelen" skulle jag behöva lite tips om islandssadlar. Jag är lång, med riktigt långa ben! Min lilla...
Svar
8
· Visningar
5 110
Senast: Niela
·
Trav Skriv gärna ner era dräktiga ston och med vilken hingst de är dräktiga! Rena - Turbo Sund (YW1966)(kollad senast på 28 dygn)
2
Svar
23
· Visningar
3 963
Senast: Mary91
·
Fälttävlan ... Tänker DU på riskerna? Alla är vi medvetna om att det kan hända olyckor, men hur ofta tänker ni verkligen på det? I de lättare...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 584
Svar
61
· Visningar
10 028
Senast: Bowman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp