Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Fälttävlan Hej, undrar om någon kan rekommendera några terrängbanor som finns i Stockholsområdet dit man kan ta sin häst och träna? mvh Anna
Svar
0
· Visningar
1 893
Senast: Annaconda
·
Hoppning Hejhopp! Jag har ett sto på 12 år, som under de sju åren jag ägt henne hoppat max 2-3 skutt på väldigt låga kryss (läs möjliga att...
Svar
7
· Visningar
1 511
Dressyr Dags för ny månad och nya tävlingar, fyll på allihop, jag tänker börja själv.
8 9 10
Svar
185
· Visningar
22 444
Senast: Tulip
·
Körning Jag hade tidigare en tråd om tyngd i nackrem. Kommer nog att behöva köpa en ny brösta för att få fort problemet. Här är lite nakenbilder...
2
Svar
23
· Visningar
5 047
Senast: Got2Be
·
Trav Finns det några proffsskötare här? Vad brukar ni få av era hästägare? Får ni jul och sommargåvor? Föredrar ni pengar eller är en...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: Petronilla
·
Dressyr Alltså. Pucko jag. Jag gjorde misstaget att slänga in min bomulls-plastrong i tvättmaskinen här om dagen. När jag plockade ut den så var...
Svar
13
· Visningar
3 538
Senast: Inka-90
·
Hoppning Hej! Jag har några funderingar kring laghoppning. Vad betyder Divition 1,2 och 3? Vad för höjder hoppar man då? Är det både för ponny...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: ellaj
·
Hoppning Tänkte vi kunde härma dressyr lite med en tråd där vi alla som letar hoppsadel kan samla våra bilder och frågor samt få tips av varandra...
2 3
Svar
48
· Visningar
12 191
Islandshäst Hur ser man skillnad på en rödblack och en fux, fick ett stoföl igår som ser ut som en fux men hade lika stor chans till rödblack, syns...
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: Hedinn
·
Körning Däcket och fälgen till min rockard gick sönder i måndags. Det är gammalt moped däck som det står 2 1/4-19(23,2,25) på själva däcket...
Svar
16
· Visningar
5 543
Senast: Kicki_83
·
Tävling Som rubruken lyder får man tävla med vita överdragsbyxor, som slutar vid knäna, som finns på lite olika ridsportaffärer. Nu gällde det...
Svar
3
· Visningar
1 770
Senast: LillaGubben
·
Trav Jaha, nu börjar det närma sig. Troligen är alla platser fyllda om det inte är någon som hoppar av ikväll eller imorgon bitti. Vem...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 355
Senast: schelin_j
·
Körning Hej Vi kommer förmodligen att skaffa ponny till dottern nu min storhäst kommer att få tas bort. Jag anser mig för stor att rida...
Svar
4
· Visningar
1 076
Körning Hej! Som ny inom körsporten så försöker jag läsa TR framlänges o baklänges men nu orkade jag inte mer så nån vänlig själ får gärna...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: DMP
·
Körning Min granne köpte en häst för ett par månader sen och för att hennes häst skulle ha sällskap över sommaren fick vi låna hennes svärmors...
Svar
7
· Visningar
1 920
Senast: Rosalinda
·
Dressyr Har fått ett jobb i ett dressyrstall i danmark, och har fått låna med mig en häst dit. Problemet är att man bil inte har någon...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: harri
·
Islandshäst Det här kanske verkar vara en helkonstig tråd men jag har sett väldigt få eksemhästar. Några få på tävling och nån bekants nån enstaka...
2
Svar
23
· Visningar
7 707
Senast: bigganl
·
Distans Ni har väl kollat proppen för årets A9-Ritt? Nytt i år är Riksmästerskapet som går som T90(fyra slingor) och med ett första pris av...
Svar
3
· Visningar
1 614
Senast: FamPont
·
Western Ska man ha håret uppsatt eller är det ok att ha det i hästsvans? Jag har en sån där hårnätsspänne men det är svårt att få plats med allt...
Svar
14
· Visningar
1 594
Senast: Liten
·
Körning Någon som har en gräsklippare till sin shetlandsponny/annan häst? Har sett att det förekommer men var får man tag i dom?
2
Svar
24
· Visningar
11 455
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp