Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej, alldeles nybliven islandshäst-ägare här;) helt obildad vad gäller islandshästar, men läser och ser filmer allt vad jag kommer...
Svar
7
· Visningar
2 313
Western Är det någon som kan ge ett bra tips på tränare för halter/showmanship? Jag har dåligt med ideer själv.... :D
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Chex
·
Western Eftersom jag just nu (igen) letar sadel har jag reflekterat över en sak: Väldigt väldigt många, de flesta faktiskt, säger i annonsen att...
Svar
6
· Visningar
1 395
Senast: jolene
·
Tävling Jag håller som bäst på att skaffa mig det som behövs för att kunna börja tävla. :crazy: Läst lite i TR, anmält mig till grönt-kort-kurs...
2
Svar
20
· Visningar
2 706
Dressyr Fyll på när ni har tävlat. Både text, bild och film är välkommet.
10 11 12
Svar
239
· Visningar
28 746
Dressyr Vad som anses vara rätt form tycks ha ändrats genom åren. Dessvärre saknar jag ett gammalt TR så jag kan inte kolla vad som stod men...
Svar
2
· Visningar
1 558
Senast: palle
·
Distans All information ang distansgalan 10-11 mars 2012 och länk till anmälan kommer att finnas på vår hemsida senast efter trettonhelgen. God...
Svar
3
· Visningar
2 106
Senast: lilian
·
F
Islandshäst Är sugen på att sadla om och börja med islandshäst. Har lång unghästvana och är sugen på att skaffa en åring från ett stuteri nära mej...
Svar
10
· Visningar
1 743
Senast: bellabus
·
Trav Hej! Jag hoppas någon här inne kan hjälpa mig, jag har precis köpt en begagnad travsele för att köra in min häst och när jag smörjde...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: YW1966
·
Islandshäst Vad rider ni i för skor på vintern och var köper ni dom? Jag fryser lätt om fossingarna och behöver några som håller mig varm och som...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 303
Senast: a-s
·
Körning Dum fråga kanske, men det var så längesedan jag hade ponnysar att köra. Går ju inte att jämföra med ardennern som bara arbetade här på...
Svar
6
· Visningar
1 814
Senast: Anna_
·
Dressyr Någon som vet vilka ryttare (och hästar) som kommer till GBG horseshow för GP dressyren? Sökte på deras sida men hittade ingen info.
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Lancet
·
C
Hoppning Hej, jag undrar vad är det för hjälptygel man får rida fram på under tävling? Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
9 148
Senast: Kallebus
·
C
Tävling Hej! Har sökt detta på nätet nu men utan att ha hittat nått därför frågar jag nu er. Jag ska göra om ett korsord från grönt kort...
Svar
4
· Visningar
8 304
Senast: Cascade
·
C
Dressyr Läste om den nu på Globus hemsidan.....det måste väl vara en ny sadel, hur länge har den funnits ute på marknaden? Har inte hört talas...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
33 976
Körning Nybörjare på körning, kommer med en fråga här inför inköpet av första sele. Någon som har Essex selen basic? Vad tycker ni om den...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: Sundbro
·
Islandshäst Vilken tråkig vecka det har varit, två kända, mycket erfarna och kunniga islandshästprofiler har ju lämnat oss. Först duktiga uppfödaren...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: bellabus
·
Dressyr Någon som vet något? Gissningar? Jag är så nyfiken så jag tror jag spricker! :D :love:
2 3
Svar
58
· Visningar
8 403
Senast: Jerseyite
·
Trav Jag har inte blodbanken pro och vet inte om man kan få tag i uppgifterna på annat sätt, men någon kanske kan hjälpa mig... Vad har...
Svar
0
· Visningar
1 112
Senast: Cambrie
·
Western Börjar så smått tänka på en lös-svans till pållen, det är så himla snyggt! Men jag är totalt okunnig när det gäller svansar! Har...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Mustang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp