Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V86
Trav Vad anser ni om det :confused:. Blir det kanon eller kalkon? Varför inte drämma till med V107 på en gång
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: Gammeln
·
R
Distans Ni som är sugna på att slåss om DM både Skåningar och Blekingar, passa på boka in Greveritten sista söndagen i oktober. Vi har bokat...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: RÖDLUVAN
·
Dressyr Kan man starta en lätt b:3 på våran första dressyrtävling? Hästen utbildad la och likaså jag men jag har inte tävlat på flera år! Det...
Svar
4
· Visningar
1 547
Senast: mirage
·
Western Nu är min för trånga och för långa sadel såld och jakten på en ny börjar. En djungel att leta i och därför tänkte jag be om lite hjälp...
Svar
9
· Visningar
1 834
Senast: lewellyn
·
Dressyr Känns som att det är tusen år sedan jag har tävlat och nu är jag i valet och kvalet om jag ska starta på våra hemmatävlingar till...
Svar
10
· Visningar
1 335
Distans Någon som har hittat någonstans där man kan följa dagens begivenhet - EM i Florac? Jag har letat runt på officiella hemsidan, men det...
Svar
18
· Visningar
2 593
Senast: Gorel
·
Distans Jahapp, då har även jag, som aldrig i mitt liv har varit någon tävlingsmänniska, drabbats av den där lille tävlings:devil:en... Jag red...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: lulski
·
M
Tävling Hej. Ja, nu måste jag få lite klarhet i dessa regler om att tävla ponny som senior. Jag ska eventuellt låna en kompis systers D-ponny...
Svar
13
· Visningar
5 251
Senast: Pancakes
·
Dressyr Jag vet inget om haflinger som dressyr ponny och vill gärna veta om det finns några framgångsrika haflinger i ponnydressyr.Har aldrig...
2
Svar
27
· Visningar
11 951
Senast: honsomelskarhestar
·
Hoppning Vi har haft annons ute då vi söker hopphäst/läromästare till min 16-åriga dotter. Har fått många svar men ffa en häst verkar mycket...
Svar
5
· Visningar
1 465
Senast: Emsan
·
B
Western Mye mulig dere har en tråd alt, isåfall beklager jeg :o Men jeg vil nå likevel se bilder av westernhestene deres! :D Her er...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 495
Senast: wrangler
·
Tävling Hej hej! Jag har en dum fråga men jag behöver bara ett snabbt svar :) När man är 13 så kan man ju ta grönt kort, jag är 14 och har...
Svar
4
· Visningar
1 148
N
Trav Min travis har Tibur som pappa och jag undrar om det är någon som har något intressant att berätta om honom, bild, fakta, kanske til och...
2
Svar
31
· Visningar
8 399
Senast: coyote
·
Körning Hur har ni andra löst belysningen på vagnen vintertid när det är mörkt? Enligt lag ska det finnas vitt ljus fram och rött bak. Rött...
Svar
8
· Visningar
2 145
W
Dressyr Hej jag har en fråga får man rida FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009 och Lätt C:1 på samma häst och samma år jag...
Svar
2
· Visningar
1 795
Senast: Cettan
·
R
Dressyr Efter ytterligare en genomförd tävling där min häst varit kanon, aldrig visat så fina ökningar och lagkamraterna hävdar att de aldrig...
2
Svar
20
· Visningar
3 874
E
Western Vad tycker ni om detta? http://www.tidningenridsport.se/NyaDebatterVisa.aspx?m=45208&m1=45243&threadId=645804#fank645804 BRA...
26 27 28
Svar
549
· Visningar
69 486
Senast: Squie
·
A
Övr. Grenar Vet att några där ute håller på med häst agility och jag undrar helt enkelt vart man får tag på de olika hindermoment som är med? Är...
Svar
1
· Visningar
1 357
B
Trav Vilka ska åka dit? Själv ska jag försöka sälja på Lördagen, hur nu det ska gå:crazy:
Svar
8
· Visningar
1 606
Senast: Buffe
·
D
Fälttävlan Vet någon hur den CNC*1 iga banan är i örebro lätt,svår,stor,teknisk?
Svar
15
· Visningar
2 012
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp