Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Eftersom frågor både om när man går upp i klasserna och om hur ofta man kan tävla (I generellt-forumet), har varit uppe, tycker jag det...
Svar
4
· Visningar
1 470
J
Hoppning Hej! I TR står det om vilka bakbensskydd som ska få användas på unghästar t.o.m det år de blir 7. Min fråga är ifall någon där ute...
2
Svar
23
· Visningar
6 795
Senast: zanque
·
D
Tävling Hej! Behöver hjälp med att reda ut vissa saker innan min första lokala dressyr start imorgon. Hur gör man med de två...
Svar
4
· Visningar
2 673
Senast: SaraMara
·
Trav Jag vet inte HUR många trådar jag skapat om den här munnen... ;) Min Nisse igen då, haha. Vi har kommit fantastiskt långt efter att...
Svar
8
· Visningar
1 779
Senast: ghost
·
L
Körning Jag har en femårig tinker valack som blev inkörd ordentligt utan några som helst problem när han var två år enligt uppfödaren, sedan...
Svar
10
· Visningar
3 362
Senast: Loveli
·
Fälttävlan Ni verkar ju ha ganska god koll på varandra här på fälttävlan, medan jag är nykomling (känner dock igen vissa av er från andra forum:))...
2
Svar
23
· Visningar
4 614
Senast: aprilia
·
S
Hoppning Hejsanhoppsan! Har precis köpt ett par Showmaster benskydd som är fodrade med teddy på Hööks. Undrar om det är fler som har...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: Buck
·
Övr. Grenar Hittade en intressant artikel på Horstalk. Tydligen går den forne ordföranden på Sydney Turf Club till domstol med kravet att...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Bowman
·
Distans Är det någon här som ska vara med på Edsbyritten? Jag tänkte att jag skulle dit o kolla eftersom jag vill se hur ett lopp går till...
2
Svar
31
· Visningar
4 238
Dressyr jag är en hopp ryttare som insett att dressyr är roligt lite då och då :p specielt efter att jag fick låna en olmpic elis allround mot...
Svar
1
· Visningar
3 212
Senast: Buck
·
Dressyr Känns som en jätte fånig fråga.... Men min nya foderhäst, mkt dressyr riden och dressyr stam förstår inte tjusningen med att skritta på...
Svar
7
· Visningar
1 477
Senast: noble art
·
Trav Vi har ju hört några stycken genom åren. Vilka är era favoriter och vilka har retat er till vansinne? Min senaste favorit var en...
Svar
17
· Visningar
2 373
Senast: solros
·
Tävling Jag ska åka på min första tävling med längre resväg. Så jag sitter nu och funderar över hur tidigt man kan komma fram :D Känns lite dumt...
Svar
13
· Visningar
1 737
Senast: Nominous
·
Islandshäst Vilka ska dit och vilka gångarter ska ni ställa upp i??? Jag är anmäld till tölt, trav och galopp...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: Korven
·
Trav Vad rekommenderar ni att jag köper för skyddsväst? Vet att det finns lite billigare (runt tusenlappen -alternativ) och även lite...
Svar
0
· Visningar
1 165
Western Tänkte starta en tråd om vilka som väntar föl inför 2012. Jag fick besked idag att mitt quartersto är dräktigt på ca 18e dygnet...
2
Svar
31
· Visningar
3 664
Senast: höstmåne
·
Trav Jag och en kompis har just köpt två travhästar och vi kan nada om trav. Jag har alltid haft häst, tävlat i körning, tävlat med...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 692
Distans Ska köpa en nummerlappsväst men är osäker på om jag hittat rätt. På SvRF står det att denna gäller till fälttävlan men är det samma som...
Svar
1
· Visningar
1 867
Senast: annoj
·
Dressyr Vad har ni andra dressyrnissar för håruppsättning på träning och vill vara fina? Jag vet själv inte hur jag ska ha mitt hår då det är...
Svar
5
· Visningar
2 297
Senast: Giinne
·
  • Låst
Dressyr Fyll på när det är dags...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp