Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag kör en äldre modell av roslagsrockarden (10år) med ett idealsele. Allt funkar super i skritten och i traven rakt fram. Om shettisen...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Tacitus
·
Dressyr Hej! I oktober får jag och min syster en "hyr" häst som är ett 15årigt Fullblod. Han har vunnit tror det var 100.000kr på galopp...
Svar
0
· Visningar
1 061
Fälttävlan 4 svenska ekipage anmälda och jag är där med kameran, förståss :) http://www.bdwp.co.uk/cgi-bin/3d.pl?fn=bur11.csv&page=ioe&sct=C
Svar
13
· Visningar
2 095
Senast: Pancakes
·
Fälttävlan Är det nån som tänkt åka dit nästa år och rida på SM,et. jag rider inte fälttävlan, har ej mod till det. Men är mycket på Baldersnäs...
Svar
2
· Visningar
1 786
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Har precis köpt en 3årig hingst. Nadur heter han. Funderar på vad hans färg heter? I passet står det att han är rödskimmel vilket han...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Satis
·
Körning Med risk för att starta ytterligare en tråd i samma ämne. Har suttit och läst här och på olika hemsidor nu.. och är ju alltid så att...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: Satis
·
R
Trav Hejsan! Min pojke är i full tävlings kondition, men förra veckan när ja körde honom så började benen svullna upp dagen efter. och nu 3...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: electra1
·
M
Övr. Grenar Jag skulle behöva hjälp av er galopperfarna om jag som oerfaren galoppmänniska skulle kunna få praktisera i ett galoppstall i ett par...
Svar
10
· Visningar
2 960
P
Hoppning Hej! Jag undrar om ni brukar ha kavaj eller tröja på en lokal tävling? Och om man har tröja, behöver man ha skjorta under tröjan då...
Svar
12
· Visningar
2 341
Senast: Queen
·
M
Dressyr Hej Alla! Jag har en fråga kring dressyrkvalen.. Jag har en 6 åring som jag rider MSV B dressyr på. 6 åringarna behöver ju inte...
Svar
12
· Visningar
1 996
Senast: remmis
·
I
  • Låst
Hoppning Hur högt är LB,LC,LA för Häst ? Finns det nå annat än dem ? typ LD eller nått ? :angel: :) När måste man börja ha kavaj + vita...
2
Svar
28
· Visningar
5 533
Senast: LenaH
·
Hoppning Usch! Jag bli så besviken och ledsen på min sk "vänner". Var nu i helgen och tävlade 2 dagar kände mig toppen nöjd och var riktigt...
Svar
11
· Visningar
2 346
Dressyr Jag ska rida in min lilla räka e. Bocelli nu till hösten. Och jag har alltid varit av uppfattningen att man bör rida in en unghäst i en...
Svar
6
· Visningar
1 820
Senast: Saigon
·
V86
Trav Vad anser ni om det :confused:. Blir det kanon eller kalkon? Varför inte drämma till med V107 på en gång
Svar
2
· Visningar
1 226
Senast: Gammeln
·
R
Distans Ni som är sugna på att slåss om DM både Skåningar och Blekingar, passa på boka in Greveritten sista söndagen i oktober. Vi har bokat...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: RÖDLUVAN
·
Dressyr Kan man starta en lätt b:3 på våran första dressyrtävling? Hästen utbildad la och likaså jag men jag har inte tävlat på flera år! Det...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: mirage
·
Western Nu är min för trånga och för långa sadel såld och jakten på en ny börjar. En djungel att leta i och därför tänkte jag be om lite hjälp...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: lewellyn
·
Dressyr Känns som att det är tusen år sedan jag har tävlat och nu är jag i valet och kvalet om jag ska starta på våra hemmatävlingar till...
Svar
10
· Visningar
1 332
Distans Någon som har hittat någonstans där man kan följa dagens begivenhet - EM i Florac? Jag har letat runt på officiella hemsidan, men det...
Svar
18
· Visningar
2 589
Senast: Gorel
·
Distans Jahapp, då har även jag, som aldrig i mitt liv har varit någon tävlingsmänniska, drabbats av den där lille tävlings:devil:en... Jag red...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp