Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Ställer ni av era hopphästar/ponnyer något i vinter. När då och hur länge. Hur lång tid tar ni på er när ni sätter i gång dem sedan? :)
Svar
17
· Visningar
1 153
Senast: pialotta
·
M
Hoppning Finns det någon lag som säger att man måste galoppera under en clear round? Kan man inte trava? Vill gärna ha svar från någon som har...
2
Svar
31
· Visningar
2 912
Hoppning Får överdomaren lov att lämna tävlingsplatsen? Det hände nämligen när jag var och tävlade sist. Efter en incident på banan...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Fiorano
·
B
Hoppning snälla...vet någon hur jag ska komma över min hopprädsla..vågar typ bara hoppa 50-60..max 70..!!! Jag har tävlat mycket hoppning...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Snuffsan
·
S
Hoppning jag brukar ej vara på forumet hoppning då jag är hopprädd, så denna fråga har säkert vart uppe förut men iaf. jag vill väldigt gärna få...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: __Stilett__
·
Hoppning Ni som tävlar hoppning och har "bara" en häst kanske kan ge råd hur ni skulle göra? Jag har hittat fler bra tävlingar än jag kan rida i...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 830
Senast: kopparberg
·
T
Hoppning Vem är Agrias Profilryttare i hoppning?! :confused: Är det Rolf-Göran eller Peter Eriksson?? :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 318
Hoppning ...jag har för mig att GP-ponny bara är för C-ponny eller är det för D-ponny också??
Svar
1
· Visningar
1 110
Senast: Johanna_m
·
T
Hoppning När börjar igentligen säsongen 2004? Nån liten LD i januari/februari? :) Hur länge måste man vänta igenltigen..? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Inspirerad av en tråd på dressyr, så vilka är ni som tävlar hoppning, och vad har ni för hästar/ponnyer? Själv tävlar jag på rätt låg...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 915
Senast: golit
·
L
Hoppning FÅR man visa hästen hinder innan man påbörjar sin ritt eller ej? Den viktigaste frågan är egentligen: VAR i TR hittar man dessa...
Svar
17
· Visningar
1 563
Senast: yez
·
M
Hoppning jag undrar varför "alla" hoppryttare är så fixerade av höjden på hinderna. Att man ska hoppa så högt som möjligt fast många inte inte är...
2
Svar
25
· Visningar
2 681
Senast: Elisabet
·
G
Hoppning utrustning-ML-1616548-ML-
Svar
0
· Visningar
964
Senast: GoddessOfLove
·
S
Hoppning Var med på en klubbhoppning den här och förra helgen och har nu kommit på att tjejen har för dålig kondis. Jag rider mest dressyr men...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: Ramona
·
K
Hoppning gnagg-ML-1597014-ML-
Svar
0
· Visningar
945
Senast: körsbäret
·
A
Svar
0
· Visningar
946
Senast: Aip
·
P
Hoppning \"min\" hingst vann i Berlin idag! gnagg-ML-1595705-ML-
Svar
0
· Visningar
1 032
Senast: pialotta
·
B
  • Låst
Hoppning Jag vet inte varför, men jag är otroligt rädd för att hoppa i galopp! :bump: Jag red igår på min häst Bianca över en liten bana som...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Hej! är det någon som har ett tips på hur jag ska kunna få min pålle å sluta stanna på första hindret! Detta gäller både träning å...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Lollan
·
H
Hoppning Vad kan man göra åt en häst som hoppar för nära hindren? Alltså inte hoppar av för sent, utan inte lämnar någon luft när den hoppas så...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Havok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp