Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Kreta Broline ska in i fölboxen efter en skada som inte vill läka. Hon kommer alltså att hålla som fölsto men inte kunna tävla...
2
Svar
28
· Visningar
3 313
Senast: Nebraska
·
Hoppning Hejsan, jag har en fråga ang myler bett! Provade hoppa min häst på de idag, och hon gick verkligen riktigt bra! Nu är frågan, får...
Svar
2
· Visningar
2 168
Senast: Deimion
·
Islandshäst Vad har vi för bett på era hästar? Hur ofta byter ni bett? Vilka bett byter ni mellan? Rider ni på bettlöst någon gång? Måste också...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 039
Senast: Elina8
·
Dressyr Ni redan i proppen visste vilka domare som skulle döma? Finns det något som säger att man inte får publicera domare i proppen...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 078
Senast: Tulip
·
M
Islandshäst Min islänning har knappt 4 veckor kvar av sin dräktighet,,och nu har hon börjat klia sig som en galning i manen,bara i manen!. Har...
2
Svar
20
· Visningar
5 526
Senast: cowgirl73
·
P
Distans Ni har väl inte missat att det även i år är distansläger i Långtäkt, Falun?! Annelie Eriksson håller i teori, ridning och praktiska...
Svar
0
· Visningar
997
Senast: Patzy
·
Western Jag ska beställa jeans:banana: men vilken storlek är frågan?? Jag brukar ha storlek 26-27 när jag köper på tex Gina (och 34 längd) vad...
Svar
6
· Visningar
2 548
Senast: wlina
·
Distans Är det några här på buke som tränar backträning i slalombackar? Skulle ni kunna tipsa om vilka backar det i så fall rör sig om? Alla...
2
Svar
22
· Visningar
3 072
Senast: Liten
·
Trav Den här frågan har säkert diskuterats tusen gånger förr, men jag kör på med en ny igen! Har alltså en starhäst (v. 6år) som inte...
Svar
5
· Visningar
3 291
Senast: Tagliabue
·
Svar
8
· Visningar
1 336
Senast: 4BarsRR
·
Islandshäst I ett inlägg innan undrade jag varför min häst plötsligt blivit väldigt travtaktig i tölten från att varit helt ren. Fick bra råd om att...
2
Svar
30
· Visningar
5 615
Senast: Glimm
·
H
Tävling Är pencillin dopingrelaterat?
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Hoppryttarinnan
·
M
Islandshäst Nu finns det en tråd om tävling på inte allt för klassiska tävlingsgrenar för våra islandshästar, så jag gör en om träningen. Och ämnet...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 409
Senast: jojoahs
·
Western Jag har ju börjat att tävla på stång nu och det ger ju nya problem :D Den fria handen lever sitt eget liv:eek: Hur sjutton gör man för...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: alazzi
·
F
Western Erfarenheter? Finns det olika modeller? Passar vilka ryggar? All info är intressant :)
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: filantropisk
·
H
Hoppning Jag har en gammal travare som är 19 år och väldigt pigg och framåt! :) Han är väldigt stark med mycket muskler och beter sig som en...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Hastdiggare
·
T
Övr. Grenar (snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här) Hejsan, jag undrar om det finns eller brukar finnas några uställningar i...
Svar
1
· Visningar
1 465
Senast: Jolyza
·
Trav Är nyfiken på vad det är för någon hingst? Kollade även in hemsidan men där står det att han inte är i avel 2011, någon som vet varför...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: Mary91
·
Övr. Grenar Som skyddsingenjör och fd brandman har funderat lite på det har med säkerheten runt galoppen... Efter tre smällar i rad på samma höft...
Svar
4
· Visningar
1 736
Senast: realist
·
Western Nån som vet om d ä fri entre även i år med lucky card på chappen under westerntävlingarna?hittar inget om att d ä d.nån som vet :)
Svar
7
· Visningar
1 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp