Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Nu är det ju regler på att upp till 18 år ska du ha säkerhetsväst som är CE-märkt, nivå 3 och även "eu-märkt" EN13158 MEN! ;) Om...
Svar
14
· Visningar
2 217
Senast: mumin
·
Dressyr får man ha säkerhetsväst på tävling om man är över 18? har kollat TR och hittade ingenstans nått om att man inte skulle få ha det...
Svar
5
· Visningar
1 472
A
Hoppning E det tilllået att hoppa med tiedemantygel på en klubbtävling??? 2
Svar
21
· Visningar
4 899
Senast: Delfinarie
·
Trav Ja, finns det något sådant i Sverige? I Finland har vi nämligen ett öppet register över alla landets registrerade hästar och ponnyer...
Svar
2
· Visningar
1 674
Senast: Lella
·
Islandshäst Skriv någon rad om era favorit täcken:D, måste snart köpa ett nytt svett och vinter täcke :angel: Ska nämligen klippa honom snart och då... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 775
Senast: Yoshi
·
M
Western behöver man ha ett grönt kort om man ska tävla western ?
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: Paxinarion
·
Western Finns det någon speciell anledning till att hingstar som sägs betäckt runt 30 ston per år i åtskilliga år, har 37 registrerade föl...
Svar
9
· Visningar
1 514
Senast: Mustang
·
Dressyr Har jätteproblem med min häst i galoppombyte i språnget men bara åt det ena hållet. Egentligen handlar det nog om atthan inte är riktigt...
Svar
9
· Visningar
2 584
Dressyr Rider ett PRE-sto som lätt stressar upp sig. Hennes steg är inte alls det "mjuka" som PRE sägs ha (har bara ridit denna) utan är... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 395
Senast: MissFideli
·
L
Dressyr Altså jag har en varmblods valack på 12 år och 170cm han har varit ridhäst i 7 år nu. men han är relativt ny för mig, när vi övar på...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Lager
·
Islandshäst jag har ju ett litet sto på ett år... va där o borstade lite i går och tittade till henne. nu är det så att hon har extremt mycket...
Svar
5
· Visningar
1 397
Senast: Silkisif
·
Dressyr Gränsen på eggbett och D-bett är hårfin, är detta bett tillåtet i lokal tävling...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Breccia_
·
Western Jag har skaffat ett nytt quarterstosto som jag tänkte betäcka i år. Men känenr mig så oerfaren inom quarterstammarna så jag vet inte... 2
Svar
37
· Visningar
6 502
Senast: alazzi
·
Dressyr Jag fattar ingenting och domaren, som överdomaren hänvisade till, hann gå så jag kunde inte fråga. Tävlade min extremt orutinerade... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 493
Senast: Jane_Done
·
Islandshäst Hej allihopa! Nu kommer jag här med en barnslig, liten fråga men eftersom jag inte vet så... Jag har själv aldrig ridit islandshäst...
Svar
11
· Visningar
2 172
Senast: Home
·
Western FEI finalen är i skrivande stund bara ett par veckor bort. Vilka ska dit? Kommer detta evenemang ens nämnas med en ynka liten rad på... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 591
Senast: Kris
·
S
Islandshäst Tänkte höra om någon testat det? Funkar det? Hur får man tag på det? har själv två islandshästar som har eksem och testar ju med...
Svar
14
· Visningar
2 782
Senast: Katur
·
F
Distans Vad använder ni som rider bladsadel under? Själv använder jag en westernpad i neoprene. Men jag har precis beställt ett renskinn. Kan...
Svar
10
· Visningar
2 745
Senast: teambluestars
·
Hoppning Nu vill jag inte ha en massa svar om att jag måste träna mer dressyr och att det är grundridningen det är fel på, för tränar gör jag och...
Svar
7
· Visningar
1 456
Dressyr Vad har ni som tävlar i dressyr för färg på era schabrak vid tävling? Tänker främst på er med skimmlar då... Nu är inte tävling... 2
Svar
33
· Visningar
12 859
Senast: fahrenheit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka