Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Övr. Grenar (snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här) Hejsan, jag undrar om det finns eller brukar finnas några uställningar i...
Svar
1
· Visningar
1 468
Senast: Jolyza
·
Trav Är nyfiken på vad det är för någon hingst? Kollade även in hemsidan men där står det att han inte är i avel 2011, någon som vet varför...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: Mary91
·
Övr. Grenar Som skyddsingenjör och fd brandman har funderat lite på det har med säkerheten runt galoppen... Efter tre smällar i rad på samma höft...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: realist
·
Western Nån som vet om d ä fri entre även i år med lucky card på chappen under westerntävlingarna?hittar inget om att d ä d.nån som vet :)
Svar
7
· Visningar
1 513
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 916
R
Övr. Grenar Hej! Jag är ny här på Bukefalos, och den första fråga jag vill ha svar på är hur man blir jockey. Jag vet att jag har perfekta...
2
Svar
31
· Visningar
4 170
Senast: Bowman
·
Dressyr Jag har aldrig ridit på kandar. Tränaren säger nu att den kan börja vara dags för detta, och uppmanar till att börja rida med dubbla...
Svar
11
· Visningar
6 292
Senast: mumrikan
·
E
Hoppning Hejsan! Jag rider en jättemysig häst som jag brukar hoppa någon/några gånger i veckan. Hon är jätteduktig när det är små hinder, men...
2
Svar
22
· Visningar
3 219
Senast: Nelli
·
X
Western Någon som har bra tips på arabsadlar:)? Söker nämligen en ny då den gammla inte passar.
Svar
11
· Visningar
3 869
Senast: Exhistensia
·
Svar
1
· Visningar
852
Trav Hur fungerar det för travhästar. Säg att jag nu får mig ett kallblodsföl, vilka ytterligare kostnader finns för just en travhäst? Är...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: Angelique
·
Körning Behöver er hjälp igen till en siffra i mitt arbete, siffran kan jag inte hitta, men någon av er kanske har koll på en källa för detta...
Svar
6
· Visningar
2 109
Senast: lady_vip
·
Western Jag behöver en ny gjord så då den gamla känns som att den är så pass använd att den kan bli reservgjord. Önskar en gjord som är lätt att...
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: Cilva
·
Dressyr Tävlade idag och fick kommentar på min mellangalopp "lite lamt" Ehh nä hon är inte lam...möjligen lite matt i så fall!!:cool: Nej skämt...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: Jempa
·
Tävling Har precis börjat tävla och undrar var jag hittar listor med otillåtna medel... Finns det något "vardagligt" som ni kan räkna upp som...
Svar
16
· Visningar
5 004
Senast: Messy
·
Körning Nu har träningen inför årets rally satt igång på allvar, i år SKA jag och lilltösen delta! Är det ngn fler bukare som hakar på? :D...
Svar
18
· Visningar
1 957
Islandshäst Meitill frá Kjarnholtum har gått bort på grund av ett svårt brutet framben som påföljd av en tragisk olycka i hagen. Någon som kanske...
Svar
18
· Visningar
6 193
Senast: Hedinn
·
Dressyr Någon som har det tränset från hööks?? Funderar på att köpa det. Men tror ni det passar på en fuxdam? (Kallblod) Tränset kommer vara svart.
Svar
8
· Visningar
4 707
Senast: MaRomer
·
D
Trav Hittade en hemsida om ett "stuteri" eller vad de var för nått som hade en hingst som hetter Bundle of Muscle till betäckning.. Han var...
2
Svar
28
· Visningar
3 720
Senast: dream07
·
Fälttävlan Nu drar Team Chasingen igång i Stockholm :) Första träningen på lördag på Stora skuggan. Är det fler som vill vara med? En Team...
Svar
7
· Visningar
1 846

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp