Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Det här handlar inte om mig eller någon till mig närstående, lika bra att klargöra det från början. Inte heller någon Bukemänniska, utan...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 618
Senast: bigganl
·
Dressyr Vad har ni för upplägg dagen före tävling? Hur rider ni? Om ni inte rider, vad gör ni då? (Är lite nyfiken på att se om detta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 676
Senast: LLaika
·
Western Hej. Nu har jag köpt mej en sadel av äldre modell det står KING SERIES på den det är en lädersadel.:laugh:Är det någon som vet något om...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: 4BarsRR
·
Hoppning Usch så nervös :D Blir debut nästa vecka och jag börjar inse att allt kommer bli en stor minneslucka :angel: Men jag har några...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Remix
·
Övr. Grenar Hur allvarligt ser hästägare/tränare på jockeys som varit avstängda från tävling en period tex pga för mycket användning av spö? (eller...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: clusia
·
Western Finns det skrivet någonstans hur lång tygel får vara när man tävlar? Jag har letat i min regelbok (ewu, tyska motsvarigheten till Wras)...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: alazzi
·
Trav Pysslade mycket med hästarna på Jägersro i min yngre tonår, men vågade mig aldrig på att köra. Nu kör jag ju "skolkörning", men vill...
Svar
9
· Visningar
1 339
Senast: Rea
·
Hoppning Finns det några kunniga här? Var på tävling idag och startade en klass, 110. Och man behöver ju inte vet besk längre i 110. Men jag...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: athena
·
Dressyr Kloka bukare, nu behöver jag er hjälp.. Får man starta ena klassen utom tävlan (om det är ok för arrangören så klart) och inom tävlan i...
Svar
14
· Visningar
1 475
J
Tävling Hej har googlat lite men hittar inte riktigt... Får man numera använda BoT eller kyllera på tävling? Mkt tacksam för svar
Svar
6
· Visningar
2 473
Senast: Remix
·
Hoppning Jag är en medelmåttig ryttare utan höga mål på att klättra i klasser, mitt första mål är att kunna hoppa lugnt och kontrollerat. Att...
Svar
6
· Visningar
2 050
Senast: Prinzess
·
T
Hoppning Hejsan Tänkte kolla om någon visst om man får tävla med en unghäst på lokalnivå på ett hackamore med långa skänklar?:) Ska tävla...
Svar
2
· Visningar
2 045
Senast: Matinee
·
Trav Sitter på elitauktionen nu och såg att en var frysmärkt på fel sida. Varför? Kennet Sisu heter den om det kan hjälpa.
Svar
7
· Visningar
1 450
Senast: MissFideli
·
Körning Jag har sökt i forumet men inte hittat någon bra tråd. Det gäller min trilla som är tänkt till en bröllopskörning i sommar. Idag...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: lillsyrran
·
Tävling Vet inte var jag skall lägga detta inlägg Har kommit till ett sådant skede i ridningen och tävlandet att min häst inte längre räcker...
Svar
1
· Visningar
3 521
Senast: Arwyn
·
Trav Kreta Broline ska in i fölboxen efter en skada som inte vill läka. Hon kommer alltså att hålla som fölsto men inte kunna tävla...
2
Svar
28
· Visningar
3 308
Senast: Nebraska
·
Hoppning Hejsan, jag har en fråga ang myler bett! Provade hoppa min häst på de idag, och hon gick verkligen riktigt bra! Nu är frågan, får...
Svar
2
· Visningar
2 167
Senast: Deimion
·
Islandshäst Vad har vi för bett på era hästar? Hur ofta byter ni bett? Vilka bett byter ni mellan? Rider ni på bettlöst någon gång? Måste också...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 031
Senast: Elina8
·
Dressyr Ni redan i proppen visste vilka domare som skulle döma? Finns det något som säger att man inte får publicera domare i proppen...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 072
Senast: Tulip
·
M
Islandshäst Min islänning har knappt 4 veckor kvar av sin dräktighet,,och nu har hon börjat klia sig som en galning i manen,bara i manen!. Har...
2
Svar
20
· Visningar
5 503
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp