Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
244
Svar
0
· Visningar
236
Svar
0
· Visningar
231
Hästmänniskan Hej alla hästvänner! Stallen brukar vara fullt med kvinnor i olika åldrar men ändå så ser man få kvinnliga ryttare på TV, V75 etc. Vad...
Svar
19
· Visningar
2 887
Senast: Cambiaso
·
Hästmänniskan Satt och funderade på det här med nybörjarraser. Om man ens kan tala om det, och vilka som ev. finns. Till att börja med skulle jag...
Svar
17
· Visningar
3 999
Hästmänniskan Till hösten ska jag flytta till ett stall som använder torv som strö, funderar därför på om man kanske skulle anlägga en bädd till...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: Aionee
·
Hästmänniskan Läste ett spännande reportage om legenden Ulla Håkansson på svd.se. Otrolig hästmänniska som tror på den naturliga vägen. Läs själva...
Svar
2
· Visningar
872
Gnägg Hej. Jag har funderat på att ta hem mina två hästar till gården. Och då låta dom stå på vår tomma gräsmatta (eller ja bortsett från...
Svar
14
· Visningar
1 093
Ekonomi & Juridik Nu har jag gått på en rejäl nit när det gäller begagnatköp. Trasig vara och sjukt energikrävande konversation med säljaren. :( :down...
Svar
11
· Visningar
2 676
Gnägg Hur funkar det med parkering till falsterbo horse show? Tänkte ta med familjen som är väldigt ointresserad och låta dem tillbringa...
Svar
2
· Visningar
1 116
Hästmänniskan Jag har fått förfrågan om att hyra ut rasthagar och ev stall under en period tills dess att hästägarna har fått in lösdrift/stall i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Snälla, snälla! Påminn mig om varför man håller på med hästar som intresse!! Sista två veckorna har jag ägnat nästan hela arbetsdagar...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: mily
·
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag är fodervärd till ett sto som snart ska säljas. Hon är jättemysig i hagen och med sällskap men så fort hon är...
Svar
11
· Visningar
1 726
Hästmänniskan Hej Hoppas inte tråden hamnat i fel forum, visste inte riktigt var den passar. Jag läser på FB, Blocket och hästnet om en massa...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
21 449
Senast: kossankaj
·
Svar
0
· Visningar
162
Senast: heartbar
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: heartbar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp