Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Läste ett spännande reportage om legenden Ulla Håkansson på svd.se. Otrolig hästmänniska som tror på den naturliga vägen. Läs själva...
Svar
2
· Visningar
874
Gnägg Hej. Jag har funderat på att ta hem mina två hästar till gården. Och då låta dom stå på vår tomma gräsmatta (eller ja bortsett från...
Svar
14
· Visningar
1 096
Ekonomi & Juridik Nu har jag gått på en rejäl nit när det gäller begagnatköp. Trasig vara och sjukt energikrävande konversation med säljaren. :( :down...
Svar
11
· Visningar
2 681
Gnägg Hur funkar det med parkering till falsterbo horse show? Tänkte ta med familjen som är väldigt ointresserad och låta dem tillbringa...
Svar
2
· Visningar
1 117
Hästmänniskan Jag har fått förfrågan om att hyra ut rasthagar och ev stall under en period tills dess att hästägarna har fått in lösdrift/stall i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Snälla, snälla! Påminn mig om varför man håller på med hästar som intresse!! Sista två veckorna har jag ägnat nästan hela arbetsdagar...
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: mily
·
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag är fodervärd till ett sto som snart ska säljas. Hon är jättemysig i hagen och med sällskap men så fort hon är...
Svar
11
· Visningar
1 729
Hästmänniskan Hej Hoppas inte tråden hamnat i fel forum, visste inte riktigt var den passar. Jag läser på FB, Blocket och hästnet om en massa...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
21 456
Senast: kossankaj
·
Svar
0
· Visningar
167
Senast: heartbar
·
Svar
0
· Visningar
188
Senast: heartbar
·
Gnägg Han tyckte han hade "rättat till" efter föregående hovis
Svar
0
· Visningar
246
Senast: heartbar
·
Hästmänniskan Någon vänlig själ som kan hjälpa mig? Sitter och försöker fylla i pappret men hjärnan vill inte fatta vad det står:cry:
2
Svar
29
· Visningar
2 560
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Om man bytt försäkringsbolag på en nyinköpt häst - var noga med att fråga om det var någon karens, eller om det kunde vara någon...
Svar
6
· Visningar
1 083
Ekonomi & Juridik Vad gäller när man köper en häst som visas och förmedlas av anlitad försäljare men ägs av privatperson. Har jag köpt hästen av...
Svar
6
· Visningar
1 059
Hästmänniskan Ni som har hästarna 25 min + hemifrån med bil (ca 30 km). Funkar det eller blir man trött på att köra i längden? Kommer i såfall ha 25...
2
Svar
36
· Visningar
2 775
Senast: Aionee
·
Ekonomi & Juridik Hej, är ny på detta forum. Vi har drabbats av det som inte får hända, vår häst dog under narkos på klinik. Kliniken ombesörjde...
Svar
11
· Visningar
2 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp