Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Någon som har tips på var man kan hitta en billig markduk till ridbana? Vi har inga som helst stenar i marken, utan bara väldränerad...
Svar
0
· Visningar
811
Anläggning Hej Vill ta hem hästen, och ska i samband med det köpa en till. Har ledsnat helt på att stå inackorderad. Vart får man reda på vad som...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: Manji
·
Anläggning Jag såg precis på blocket att där fanns vindnät på rulle för ett överkomligt pris. Jag har länge varit nyfiken på dessa nät. Någon...
Svar
6
· Visningar
4 700
Hästmänniskan Jag har ramlat av min häst och slagit sönder mitt knä och måste vara sjukskriven i minst 3 månader. Båda mina hästar är unga och därför...
2
Svar
37
· Visningar
3 795
Senast: aglaonema
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska förmodligen inom några år ta över mina föräldrars ena gård, och funderar för fullt på vilken verksamhet man skulle kunna ha...
Svar
11
· Visningar
2 045
Senast: WBanna
·
Ekonomi & Juridik Om det har sagts muntligt vad gäller? Vi har flyttat till ny gård där plattan inte är tömd. Vi sa åt dom å dom hävdar att det kom vi...
Svar
16
· Visningar
2 060
Hästmänniskan Mitt stall ligger på en sådan plats att jag måste ta mig ut på "stora vägen" för att komma vidare till bra ridvägar. Beroende på vart...
Svar
10
· Visningar
1 812
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Mitt ena sto förlorade sitt föl för en månad sen. Vi mjölkade ur och hade koll på juvret men märkte att ena delen var lite sämre. En dag...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 562
Senast: Narcissa
·
Anläggning Jag behöver hjälp att tänka! Vi flyttade till en liten hästgård i början av året. Det befintliga stallet är litet(!!) och gammalt...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
25 244
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Förra veckan följde jag diskussionen som var i sociala medier med följd av artikeln "”Utseendehetsen sprids i ridsporten” som bloggaren...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 810
Senast: Reville
·
Ekonomi & Juridik Jag har en häst som av olika skäl lämnade ut på foder i februari i år. Innan han åkte så veterinärbesiktigades han UA. De gånger jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 747
Senast: fio
·
Hästmänniskan Frisk inriden häst, 3 år, 30 000:-, Veterinärbesiktigad. Import. Inte försäkrad innan, försäkringsbolag säger ok till ny försäkring men...
2
Svar
29
· Visningar
2 907
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Börjar i nian nu så det är dags att välja gymnasium. Det står emellan, vanlig teknisk eller natur. Men jag är dock väldigt sugen...
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: Flixon
·
Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 459
Hästmänniskan Jag är lite inne i en period att skaffa åt mig lite fler bra att ha körkortsbehörigheter. Jag har utökat B nu, ska ta A i höst, tanken...
Svar
4
· Visningar
1 553
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan Jisses säger jag bara, snart går jag in i väggen på hästfronten. Jag är så trött på att behöva rida min häst, ser sällan fram emot det...
2
Svar
21
· Visningar
2 635
Senast: Marita73
·
Gnägg Hej! Som rubriken lyder hade jag en fundering angående hästgödsel. Håller på att planera stallet till två hästar och har kommit fram...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa ett hus som ligger mellan Nybro och Mönsterås. Via hitta.se såg jag att det finns ett antal ridklubbar i...
Svar
15
· Visningar
2 456
Senast: ameo
·
Anläggning Eller är det inte lönt om man bara har två hästar och en ponny? Jag har mer bête än hästarna klarar av så det blir ganska mycket...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: Pilot
·
Gnägg Kommer man kunna se nått av tävlingarna på tv/nätet??
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp