Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan De flesta verkar använda shortchaps, eller helchaps i mocka. Det är nämligen så att jag har försökt sälja ett par läderchaps på...
2
Svar
20
· Visningar
3 071
Senast: Lella
·
Ekonomi & Juridik Fick ett samtal igår av bygdens storbonde, dom hade "råkat" slå våran vall som vi tar vårat hö till hästarna på :grin: På den här vallen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 798
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 699
Senast: Efwa
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hur gör man? Jag behöver få en hage tom för att sköta om skogen i den. Men hästägaren vägrar att flytta sina hästar till en annan hage...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
18 989
Senast: ameo
·
Gnägg Världen kryllar av hästar i alla möjliga former och storlekar, deras ryttare och utrustning varierar minst lika mycket som hästarna så...
Svar
8
· Visningar
2 003
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år, har ridit på ridskola och privat i ca 7 år, ungefär 160 lång och väger runt 50 kg. Jag har aldrig ägt en häst/ponny...
Svar
6
· Visningar
844
Ekonomi & Juridik Om ett fodervärds avtal löper ut och hästägaren gått upp i rök. Vad kan man göra då? Ägaren blockerar telefonnumret. Vet vilken adress...
Svar
11
· Visningar
1 684
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Har ni något tips på grejer man ska ha med sig på ett 5 dagars ridläger? nu på söndag 21 juni Jag var på samma ridläger för 2 år...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: moasven
·
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Cillaseger
·
Gnägg e Armanis MR O'mally u Madernas Mary ue Derwen Gladstone RWD 21
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Cillaseger
·
Ekonomi & Juridik Hade en häst på foder, ägaren e besviken och hästen är inte som den var förut. Hos mig va hon alltid fjantig å osäker. Så hon vill att...
2
Svar
39
· Visningar
4 552
Senast: Texaz
·
P
Ekonomi & Juridik En fundering kring lagen, är detta verkligen möjligt? Hundägaren döms när hunden har varit bakom inhängnad, helt absurt i min värld, men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 932
Senast: prallan
·
Anläggning Hej! Vi håller på att anlägga en ny ridbana på gården. Platsen för ridbanan ligger ganska högt då vår mark sluttar en del. Grävaren har...
Svar
2
· Visningar
1 504
Senast: Elinbeyla
·
Hästmänniskan Hej Jag har provat lite Gut Balancer på mig själv då jag vill ha tag på en bra men billig probiotika för mig själv. Problemet är jag...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: Svante
·
Anläggning Vi har en ridbana till vårat stall på 25x60 m som är anlagd tror vi på 90-talet. Vi försöker underhålla den med att sladda regelbundet...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: mackan
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Som frågan lyder, hur långt har du till stallet från hemmet?
2
Svar
27
· Visningar
1 928
Senast: KAROLIJNAH
·
Gnägg Hur många här inne är vuxna och använder sig av Gotlandsrusset som ridhäst? Jag är en liten vuxen som har planer på att skaffa mig ett...
Svar
1
· Visningar
2 401
Senast: lillaP
·
Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att köpa en ponny förmånligt som jag red in och utbildade för ett par år sedan. Ponnyn ifråga är svårriden med...
2
Svar
23
· Visningar
6 730
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Igår rycktes min bästa vän hastigt från mig, 19 år gammal. Han var den mest perfekta första hästen man någonsin kunnat få och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik vi håller på att sälja en häst till en person som vi redan innan hörde oss för om, och fick höra att han "aldrig betalar". Ingen bra...
Svar
7
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp