Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Så här ligger det till Om ni hade köpt en häst som fungerat perfekt första veckan. Sedan hade testandet börjat men när man ägt hästen...
Svar
10
· Visningar
1 878
Senast: anomasil
·
S
Hästmänniskan Ännu en "Vilken häst passa mig"-tråd. Men ja. Jag har alltid ridit "vanligt" på "vanliga" hästar och ponnyer, men på senare tid har jag...
Svar
14
· Visningar
1 918
Senast: Mariaauto
·
Hästmänniskan Behöver andras syn på det hela för just nu sliter jag bara håret över hur jag kan känna så här... Det har väl varit i nån månad nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 630
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Har sådant otroligt dåligt samvete som jag ständigt går o bär på. Vill bara dela det , men någon som kanske förstår hur det känns, och...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 162
Senast: neres
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag rider ett kallblod sedan en tid tillbaka som är knappt grundutbildad i ridningen. Han är väldigt stark och envis men när man...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Vi har på alla boxar fjäderboxlås dvs den vanligaste typen av boxlås, det som stör mig är dock själva låsblecket som går i en vinkel på...
2
Svar
23
· Visningar
6 724
Senast: Yrrol69
·
Hästmänniskan Jag har uppenbarligen väldigt svårt att greppa det här med hobbyverksamhet och att deklarera vinster. Kan någon förklara för mig hur jag...
Svar
8
· Visningar
2 801
Senast: MaddeLen
·
Hästmänniskan ...om detta. Dålig bildkvalitet iofs, men... Var i ett inackorderingsstall där boxarna ser ut så här: "Mockning" och "strö?" ingår i...
2
Svar
37
· Visningar
4 293
Senast: Maira
·
B
Hästmänniskan Vet inte om denna tråden ligger rätt men testar. Jag fick idag efter en bra tid reda på dåliga nyheter om fd foderhäst. Känner att jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 777
Senast: ridtravare
·
Hästmänniskan Har funderingar på att utbilda mig till Et Men har sökt efter lite på nätet men hittar inte någonstans om vart utbildningen är vad det...
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: miamiSwing
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska åka och provrida och ev köpa en häst imorgon, så jag skulle nu vilja ha lite sista-minuten-tips. Hästen är ett 18-årigt...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: Krummi
·
Hästmänniskan hej! ha haft ett fullblod innan som skrämde mig genom att vara elak så har blivit smått rädd för hästar och nu ska jag köpa en annan...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 549
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan Ja jag står i valet och kvalet om jag ska sälja min underbara ponnyhingst. Pga tidsbrist så skulle det kanske vara snällare mot honom...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Popcorn
·
Hästmänniskan Om man köper en skadad häst, hur är det då med försäkringen? Är intresserad av en häst som tyvärr är skadad för tillfället, hur väl...
2
Svar
31
· Visningar
4 484
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Hej alla ni som har monterat en köldridå till ert vindskydd, vi behöver era åsikter :). Vi har ett dilemma, hur långt från marken har ni...
Svar
13
· Visningar
4 505
Senast: Tageltofs
·
Hästmänniskan Ponera att ni har ett eget stall med flera hästar, och ni behöver anställa någon som tar hand om dessa hästar och deras omgivning och...
Svar
8
· Visningar
1 819
Senast: Mariaauto
·
U
Hästmänniskan Ingen aning om jag lägger tråden rätt men annars får den väl flyttas :) Jag håller för fullt på att leta boxplats till min häst då...
2
Svar
35
· Visningar
2 927
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej, jag har ett litet dilemma :/ Vet inte riktigt hur jag ska göra, jag vet vad jag vill göra men känner mig så himla elak :confused...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 929
Senast: Heulwen
·
C
Hästmänniskan Hej! Min mamma har alltid var "häst frälst" och jag med till viss del. När jag var i yngre tonåren hade min mamma tre egna hästar. De...
2
Svar
28
· Visningar
3 368
Senast: fjordtokan
·
Hästmänniskan Jag blev trampad av mitt sto för 2 månader sedan . Hon klev på mig på sidan av min Häl, vid Ledbandet precis . Skon gick sönder, men...
2
Svar
25
· Visningar
3 023
Senast: Hambo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp