Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Har funderat länge på detta men har fortfarande inte bestämt mig, därför vänder jag mig nu till er för att få lite nya tankar och ideér...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: janniehansson
·
Hästmänniskan Tog över min gamla medryttarhäst i somras, och nu känns det inte bra alls. Det är en äldre islandsvalack, supermysig men helt outbildad...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Nu ar det inte aktuellt att kopa hast forran om typ 5 ar eller sa.. MEN.. Forsta hasten, en familjehast, vad ska man kopa? Minst 10...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Brun
·
E
Hästmänniskan Är det bara jag som kännar så av alla hingst ägare??!!! Jag har en hingst på 1år som är väldigt snäll. Han står på lösdrift så det är...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
32 585
Senast: Worlds
·
Hästmänniskan Hej! Vet inte riktigt hur jag ska fomulera mig så ni förstår mitt problem men ska göra mitt bästa : Jag var med om en ridsolycka för...
Svar
8
· Visningar
2 025
Senast: Tahari
·
Hästmänniskan Skulle ta på mig ett par nylonstrumpbyxor (nya, snajsiga) häromdagen, mina torra valkar som jag har på händerna fastnade i strumpbyxan...
2
Svar
21
· Visningar
2 625
Senast: Ponnytant
·
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst som jag har varit fodervärd på i 1,5 år. Hur funkar det med undersökningsplikten då?
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Peppery
·
C
Hästmänniskan Vad tycker ni ang. piercingar under ridning? Och jag som inte alls varit aktiv med tävlande och liknande de senaste åren mer är...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 246
Senast: PetraN
·
Hästmänniskan Jag sitter och en del på hästannonser lite smått. Då och då kommer jag in på en annons där det ibland också länkas vidare till en...
Svar
18
· Visningar
8 017
Senast: linzan
·
N
Hästmänniskan Jag hoppas verkligen att jag postar detta på rätt plats! Jag behöver av olika skäl sälja mina två hästar (eller vad jag tycker är en...
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: Neamaria
·
Hästmänniskan Jag sitter och klurar lite på vad min hästs föräldrar har för färg .. Har försökt med google translate men det vill inte riktigt...
Svar
17
· Visningar
2 634
Senast: Daredevil
·
Hästmänniskan Varför ska vi som är utbildade hästskötare (3 årig utb) få lön som knappt räcker månaden ut? Jag är själv utbildad hästskötare och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 616
Senast: eigollet
·
F
Hästmänniskan Jag ahr en fråga till er. När anser ni att man har erfarenhet och skaffa egen häst? Jag anser att man ska ha ridit mins sex år på...
Svar
9
· Visningar
1 306
Hästmänniskan Jag funderar på en sak. Jag tävlar för en klubb sedan flera år tillbaka och har bott i samma stad som klubben jag tävlar för i flera år...
2
Svar
35
· Visningar
3 928
Senast: moorlands totilas
·
P
Hästmänniskan Hej! Jag köpte en ponny för 1,5 månad sedan och veterinärbesiktigade den och veterinären bedömde även röntgenbilderna som följde med...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: break_a_leg
·
K
Hästmänniskan Hej! Har en fråga, jag var iväg på tävling med min häst för ca 1månad sedan. På tävlingen flög jag av och slog mig rätt rejält och...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: kopparberg
·
N
Hästmänniskan Måste fråga er ensamstående föräldara som äger eller håller på med hästar, hur får ni tiden till detta?
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Trix
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar lite över er med medryttarhästar, kanske nån orkar svara på ett par frågor? 1. Hur hittade ni "er" häst? 2. Om ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 350
Senast: tinissen
·
Hästmänniskan För drygt ett år sen flyttade jag med häst till Skåne och fick pga. tättbebyggelsen vänja mig vid att rida på lite mer begränsat område...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 573
Hästmänniskan ..vilka frågor ställer du då? Om du absolut inte vet någonting förutom att de hyr ut en boxplats i ett område där du önskar stå...
Svar
19
· Visningar
2 636
Senast: Blomskan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp