Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag ska skicka in ägarbevis till franska hästavelsförbundet pga ägarbyte. Ska jag skicka med vanligt brev? Rekomenderat brev? Eller...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: base
·
V
Hästmänniskan Vad gäller för bokning av ridhus i era klubbar? Är det fritt fram att boka in träningar "gratis" så länge det finns lediga tider och...
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: JennyF
·
Hästmänniskan Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: sassabrassa
·
B
Hästmänniskan ni som lånat pengar, i storleksordningen kring 100 000, hur ser eran avbetalningsplan ut? Jag vet att det beror pga. ränteläge och...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Jezz
·
Hästmänniskan Jag har börjat tröttna på att ha hästen inhyrd, trots att jag trivs väldigt bra i det stall jag står. Nu har jag sett att en gård som...
Svar
12
· Visningar
1 511
Senast: Inloggningsnamn
·
S
Hästmänniskan vet inte om jag lägger det här rätt egentligen, men någon slags utbildning är det ju. Jag har ångest, panik å allting inför val av...
Svar
4
· Visningar
1 667
Senast: linneaa
·
C
Hästmänniskan Vad ingår i ett konvalecent stall? Vad måste jag kunna? Behövs det någon utbildning, ovh vad i så fall. Jag har möjlighet att hyra ett...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Colleen
·
V
Hästmänniskan Vi är en jätteliten hästklubb som ganska nyligen har startat. Nu har vi arrangerat två kvällar för juniorerna där dom fikk borsta...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: pigleton
·
A
Hästmänniskan Har fått förfrågan om att hyra ut box till en 12 årig tjej. Kan man tillåta att hon hanterar sin ponny själv eller ska man kräva att en...
Svar
6
· Visningar
1 344
Senast: farin
·
O
Hästmänniskan var är rimligt att ta i stallhyra för: * Stor box * uppvärmd stor sadelkammare med tvättmaskin för täcken, torkskår, stort eget...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: Rianimare
·
E
Hästmänniskan Min tränare ska hoppa min häst en gång i veckan för att "rida till henne" hon ska sen få 10 % vid försäljningen.. tycker ni jag ska...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: Estelle
·
S
Hästmänniskan Vad betalar ni i månaden för eran? och vad kostar hästpass?
Svar
12
· Visningar
898
Senast: Arabizar
·
L
Hästmänniskan Ni som hyr box, har med allt strö och foder själv. vad får ni betala och vad ingår. tex in och utsläpp utfodring mm...
Svar
19
· Visningar
1 472
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som inte alls är ett problem! Jag äger ett underbart sto, som jag tävlar hoppning med. Nu är det så att jag vill...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Pass & registrering med härkomstkrångel Snälla den som kan, red ut åt mig. Vad händer om hingstägaren vägrar att kännas vid...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: Magdalena
·
A
Hästmänniskan Hej Alla! Jag behöver ha tips om inköpsställen för ett räcke. Det jag är ute efter är ett räcke (båsavskiljare) som kan bultas till...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: armada
·
B
Hästmänniskan Någon som har någon bra ritning eller bild på sin hö häck? Jag funderar på att ge hästarna fri tillgång till hö ute i hagen, men vi har...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: mizz_perfect
·
B
Hästmänniskan Sitter i styrelsen i en ganska liten hästförening (ca 120 medlemmar). Problemet är att jag tycker att medlemmarna börjar på att bli så...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: majola
·
Hästmänniskan Vårt nuvarande kontrakt löper med 2 mån. uppsägningstid. Det står också att ändringar i kontraktet kan ske med 30 dagars varsel. Detta...
Svar
2
· Visningar
1 303
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan ...finns det någon som vet hur man går till väga? Hur går intagningen till?? Vad ska man ha i betyg?? Är det lätt att få praktikplats på...
Svar
18
· Visningar
5 476
Senast: phlikkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp