Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hej! skulle nån vilja berätta lite mer om detta?? :confused: ha de fiint!
Svar
13
· Visningar
1 096
Senast: angelaL
·
A
Hästmänniskan Jaha, nu när stallet börjar bli klar är det dags att göra om! :D Jag har surfat lite och jag föll pladask för den tjusiga Tibro-boxarna...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: mizz_perfect
·
D
Hästmänniskan Det är så att för något år sen när jag var på dagridläger över påsken på ridskolan så inträffade en incident som jag aldrig kommer att...
Svar
9
· Visningar
2 007
Senast: sthlm23
·
Hästmänniskan Vi var och röntgade en av hästarna i början av veckan. Det tog ett väldigt långt tag och de fick ta om flera gånger, fastän hästen var...
Svar
3
· Visningar
1 026
Hästmänniskan Kan man få ut något på försäkringen tror ni?
Svar
7
· Visningar
1 490
Senast: Splittan
·
Hästmänniskan Hur stora hagar ni ni vinter tid och hur är underlaget i dem? Mina hästar går i ganska små och just nu väldigt leraiga hagar. Värst är...
Svar
15
· Visningar
1 253
Senast: knyttet
·
D
Hästmänniskan Hej! Har en liten funderinga hur det är med när man får en häst utdömd. Är så att jag har ett vbl.sto på 1½ år dvs. hon har inte gjort...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Joyride
·
J
Hästmänniskan Någon som kan tala om för mig vad allt om fodervärd handlar om? Vad är det för kostnader som man själv står för som fodervärd? Vad kan...
Svar
1
· Visningar
1 355
Senast: Millz
·
L
Hästmänniskan När vi ska bygga om det stall som vi har köpt skulle jag vilja ha sådana här fönster som man kan öppna som luckor så att hästarna kan...
Svar
1
· Visningar
1 439
Senast: marina
·
N
Hästmänniskan Någon som pluggar/har pluggat i Umeå?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: ninni_
·
S
Hästmänniskan Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara...
Svar
6
· Visningar
1 556
Senast: maia
·
Y
Hästmänniskan på vem ligger ansvaret för att stallet som man har sin häst uppstallad i är godkänt? ligger det på hästägarens eller stallägarens...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Mia_R
·
R
Hästmänniskan Har självklart pållen försäkrad. Han står i 5000kr/liv och 40000kr/vet. Nu är det så att han har varit på ytställning och blivit...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan Har en liten stallkammare och får ibland hänga in blöta täcken. Värme och pax-fläkt fungerar ju, men tänker skaffa en liten...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: ang
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall med fyra boxar, spolspilta, foder & selkammare ( helst ett torkrum oxå) men jag har våldsamma fantasiproblem för...
Svar
8
· Visningar
1 602
Senast: Sony
·
P
Hästmänniskan Jag var och tittade på en häst idag. Jag föll pladask för den här hästen, jag kände direkt att jag vill HA den här hästen. Tyvärr så var...
2
Svar
22
· Visningar
2 535
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Vet ngn var man får tag i gummimattor som man kan sätta upp på boxväggarna då hästen sparkar? Måste finnas någonstans i sthlms området...
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Elisabet
·
A
Hästmänniskan Är dessa block vettiga att ha? Hade tänkt att köpa sex stycken, men det blir mer än tvåtusen :eek: kronor... Finns det något annat...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Elisabet
·
B
Hästmänniskan Jag har alltid bara ridit andras hästar, men nu vill jag ha min egna, och jag tycker att jag är redo för det. Jag måste bara veta hur...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: Fresting
·
B
Hästmänniskan Vad går ni efter när ni sätter era priser på islandshästar? På halvblodssidan så kan man bla gå efter utbildningsståndpunkt. Man ser...
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: Fresting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp