Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Hej. Jag har en dotter som är hästtokig och vi funderar på att skaffa häst till henne. Nu är det så att vi inte kommer göra detta...
Svar
9
· Visningar
1 500
S
Hästmänniskan tänkte försöka köpa loss mark. (att användas som hage) det är ett vanligt fält, ingen skogsmark. vad betalar man ungefär för 1 ha... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 654
Senast: Girasol
·
F
Hästmänniskan har precis gjort ett graviditetstest som visade positivt, så jag ska till barnmorskan snart. Detta är första barnet och jag är så himla... 2
Svar
20
· Visningar
5 742
Senast: Camilla_H
·
W
Hästmänniskan :rofl: Kort beskrivning, hur många ston får jag äga i min avels verksamhet innan jag är tvungen att ta upp inkomsterna ifrån föl...
Svar
5
· Visningar
1 571
Senast: hoppsann
·
P
Hästmänniskan Vad har ni för verksamhet? Hästskötarkurser? ridkurs? Ponnyridning? Turridning? mm. Samt hur fick ni tillstånd? Visade ni intyg...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag letar efter tips på balansövningar man kan göra utan häst. Jag har en balansboll om det hjälper. Så vad ska man göra? Cykla utan...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: 90natta
·
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: Linduzz
·
Gnägg Hingst född Pingstafton 2007 e. Dirco Hästak 1005 - Cortus 920 - Irco Marco
Svar
0
· Visningar
131
Senast: hastak
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Millan72
·
Gnägg Här är min islandshäst Grunur och min sambo's travhingst Icaros!
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Linda.B
·
T
Hästmänniskan Hej allihop. behöver lite råd i en jobbig situation.:confused: Vi lånade i höstas en äldre häst av en bekant till vår dotter. Allt gick...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: trolly
·
S
Hästmänniskan jag skulle vilja veta hur ni gör som står i stall där ni mockar själva och hästarna släpps in nångång vid 16-18 tiden. Vid den tiden så... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 167
Senast: MonikaH
·
Hästmänniskan Finns det någon som har skickat sin häst med en hästtransportör?? Hur har det funkat?? Vad ska man tänka på när man väljer transportör...
Svar
17
· Visningar
9 421
Senast: Ela
·
M
Hästmänniskan Gick in på ridsports hemsida för att förnya min licens, här: http://www.ridsport.se/svrf2000/lic2txt/RlicReNew.asp Men hur ska man...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: MissCrazy
·
Hästmänniskan JAg och min sambo är i tagen attt köpa en mindre gård. handpenningen är lagd och vi överlyckliga. Iom försäljningen skulle två hektar...
Svar
13
· Visningar
4 069
Senast: buschiq
·
Gnägg "Min" finfina polle plutt. Franskt varmblod med ett hjärta av guld o ett sinne som ett föl..=0)
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Carand
·
Hästmänniskan Vad får ni betala för en A2 vaccination?
Svar
2
· Visningar
732
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Vi ska gallra ganska rejält, röja ur och så gräs i vårat skogsparti.med tanken att det ska bli en mysig hage för hästarna att gå i...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Jag ska kanske köpa in hö att ha till sommaren åt min fångkänsliga häst. Nu funderar jag på hur jag ska undvika att köpa hem en massa hö... 2
Svar
25
· Visningar
2 726
Senast: Nicke
·
Hästmänniskan Nu var det ett tag sen jag var fodervärd sisit, behöver fräscha upp minnet lite. Vilka papper ska jag be att få med när jag hämtar...
Svar
1
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka