Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
har precis gjort ett graviditetstest som visade positivt, så jag ska till barnmorskan snart. Detta är första barnet och jag är så himla...
Hästmänniskan
Hej allihop. behöver lite råd i en jobbig situation.:confused: Vi lånade i höstas en äldre häst av en bekant till vår dotter. Allt gick...
Hästmänniskan
jag skulle vilja veta hur ni gör som står i stall där ni mockar själva och hästarna släpps in nångång vid 16-18 tiden. Vid den tiden så...
Hästmänniskan
Finns det någon som har skickat sin häst med en hästtransportör?? Hur har det funkat?? Vad ska man tänka på när man väljer transportör...
Hästmänniskan
Jag ska kanske köpa in hö att ha till sommaren åt min fångkänsliga häst. Nu funderar jag på hur jag ska undvika att köpa hem en massa hö...
Juridik & Ekonomi Sen kan man som egenföretagare också bestämma att när man närmar sig gränsen så tackar man nej till fler uppdrag om man vill undvika att...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...