Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Aaaa...Jaja såhär är det. I somras när jag bode hos min tränare så fick jag lära mig köra transport, dock med automat på bilen. På... 2
Svar
26
· Visningar
2 169
Senast: Pacific
·
B
Hästmänniskan Hur stort vindskydd / ligghall behövs per häst? Jag funderar på att ha två unghingstar (åringar nu) och någon äldre häst på lösdrift...
Svar
10
· Visningar
4 755
Senast: Girasol
·
C
Hästmänniskan pga av en ryggskada som görr att hon inte kan rida på 4-6 månader o hästen kräver ridning regelbundet. Vi har två månaders...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ja, ni ser frågan. Har ni er/a häst/ar försäkrade? I såfall vad har ni för försäkring, veterinär enbart eller liv också? Vad... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 119
Senast: Björk
·
Hästmänniskan Ska ner till helsingborg och göra en hältutredning på tisdag och var inne på folksams hemsida för att kolla upp villkoren. naturligtvis...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Boj
·
E
Hästmänniskan Hej! Som frågan lyder, hur mycket el drar en gatulampa? Vi har två sådana på stallbacken och funderar nu om dessa är bovarna för vår...
Svar
6
· Visningar
7 517
Senast: Boj
·
P
Hästmänniskan Hej..:p Gått o undrat på ett tag på det här med clear round, pay and jump och domare.. Det behövs ju en domare för att man ska kunna... 2
Svar
28
· Visningar
2 882
Senast: ponnie91
·
H
Hästmänniskan Red för henne igår, hon har en privatridskola, under den timmen jag red för henne har jag lärt mig mer än jag gjorde under 6år på min...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Yllop
·
P
Hästmänniskan Hej är det någon som vet var man får tag på kalk som mankan sätta på det vita på hästarna för att förstörka det? Har kollat i...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: lenven
·
Hästmänniskan Hej jag undrar om det är någon som varit med om att man får betala mer för betet, i sitt ordinarie stall, än vad stallägaren tar ut... 2
Svar
24
· Visningar
2 113
Senast: corzette
·
J
Hästmänniskan Hej hej, Bygger på stallet... Var och inhandlade 3 st begagnade dörrar på Ham_ars trä som jag ska ha en till toalett, en till...
Svar
6
· Visningar
4 820
Senast: Miaa
·
S
Hästmänniskan Vilket material ska man välja till paddocken? Ett material som är bra året om, dvs inte damma för mycket om somrarna och helst gå att...
Svar
16
· Visningar
3 004
Senast: poff
·
C
Hästmänniskan Jag skriver halvfodervärd ist för medryttare då jag anser att fodervärdar har lite mer ansvar många ggr. Hur har det funkat?haft krav...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: fancyfree
·
Hästmänniskan http://www.horsetrading.se/tjanster/artiklar/56.asp Skummade bara igenom texten lätt.
Svar
1
· Visningar
796
Senast: caliber
·
Hästmänniskan Någon som är duktig på det här med att starta upp företag som har lust att hjälpa en väldigt förvirrad själ? :) PMa mig gärna!
Svar
1
· Visningar
648
Senast: KungTulle
·
F
Hästmänniskan Hej! Det flyttar in en liten d-ponny i mitt stall nu i helgen, och eftersom de andra hästarna har halvdörrar, alltså boxdörrar utan...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Flash
·
Hästmänniskan Jag hoppas att jag får åsikter om det jag skriver om för jag är chockad och mår riktigt dåligt och vågar ej gå och sova efter det som... 2
Svar
26
· Visningar
3 333
Senast: Jaba
·
P
Hästmänniskan Jag blir så fruktansvärt arg! :mad: Jag har nu ringt runt till olika stall, med ledig plats för hästskötare. Både kända och okända. Jag... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
21 292
Senast: Tora
·
P
Hästmänniskan Hur har ni gått tillväga för att starta upp? jag vill ha hästskötarkurs för alla åldrar på 2 ponnyn alltså egna. Måste kommunen...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: SO Hovslagare
·
Hästmänniskan Vad skulle ni tycka var en rimlig stallhyra för detta stall; Anledningen till att jag undrar är för att de ska höja stallhyran, och... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 799
Senast: makejo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31