Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Sålde i höstas ett täcke till en tjej som bor ca 5 mil bort, hon betalde genom att sätta in pengar på mitt konto för hon skulle absolut...
Hästmänniskan
Vilken tjocklek är bäst att ha på ett elrep och varför? 3 mm, 5 mm, 7-8 mm. Jag hade tänkt att ha ett 5 mm, men har nu börjat fundera på...
Hästmänniskan
Vet inte om jag skriver på rätt tråd nu, men jag gör ett försök.
Det är så att jag är fodervärd åt ett halvblod, hawr varit det sedan i...
Hästmänniskan
Jag ska efter sommaren börja på gymnasiet, jag har valt NV-NV 4-årig på st:Petri i malmö och jag behöver lite hjälp. Om någon vet ... vi...
Hästmänniskan
Jag skickade ett paket med efterkrav via bussgods. Paketet hämtades ut fredagen den 27/3. Jag har fortfarande inte sett några pengar på...
Hästmänniskan
Har nyss köpt ett fullblod. Tycker hans pass är "konstigt", jag har ju inte sett ett sånt förut, har kompisar som har halvblod o deras...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...