Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
100
Senast: Freja_
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Ginpan
·
A
Hästmänniskan Nu till sommaren ska vi börja bygga sadelkammaren och, eftersom vi har kallstall, även en isolerad, uppvärmd skötselplats. Så jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
2 520
Senast: Kryptonit
·
Hästmänniskan såg nu att jag skrev fel i rubriken,ska naturligtvis stå ägarbyte.. vart ska man skicka in ägarbytet? skrev ägarbyte i dag,så i...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Nu när vi flyttar kommer vi få tillgång till hur mkt mark som helst att stängsla in. Det är gammal vall som legat i träda i gud vet hur...
Svar
12
· Visningar
6 717
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Startade eget företag i våras (enskild firma) och var på en intro med Skatteverket. Där fattade jag det som att jag kunde få tillbaks på... 2
Svar
22
· Visningar
10 069
Senast: Cyllene
·
J
Hästmänniskan Skulle behöva lite hjälp och riktlinjer i mina funderingar. Jag och sambon funderar på att hyra en gård, med stall, och då skulle det... 2
Svar
33
· Visningar
3 419
Senast: Ramona91
·
M
Hästmänniskan Någon som har bra tips för att slippa känslan av krosskador i underlivet efter ett ridpass? Har just köpt en gelpad att fästa i sadeln... 2
Svar
36
· Visningar
4 212
Senast: Malla S
·
Gnägg Brolötens Grafit o jag på Flyinge i Mars 2007.
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Nupilot
·
Gnägg En härlig sommardag på betet
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Hanna_Z
·
S
Hästmänniskan jag har hittat fina unghästar på ett försäljningsstall i tjeckien & då man inte direkt åker dit & provrider dem så blire ju lite svårt...
Svar
13
· Visningar
1 638
Senast: Rumpnissen
·
3
Hästmänniskan Denna fråga vänder sig till er som lånat ut häst på foder; Varför gjorde ni det? Hur länge var den utlånad? Fungerade "samarbetet"... 2
Svar
36
· Visningar
2 278
Senast: _paniiik_
·
H
Hästmänniskan Jag har bara börjat undra varför det har kommit så många regler angående hästhållning där hästarna ska vara ute varje dag, boxar och...
Svar
12
· Visningar
1 305
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Hyr gör ni i ert stall med mockning av hagarna? Jag vill få till en bra rutin för det och vill gärna veta hur ni andra gör. Jag har...
Svar
16
· Visningar
2 286
Senast: towe
·
B
Hästmänniskan Har en fråga...om det nu är rätt forum vet ej men frågar här. Min kompis har 4 hästar, som gått i lösdrift med vindskydd/ligghall...
Svar
11
· Visningar
1 331
Senast: goamoa
·
G
Hästmänniskan Ponera att man ska köpa en vuxen häst. Den är riden och tränad flera år och tävlad upp till MSV. Den har aldrig haft problem med hältor...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: Galadriel
·
Hästmänniskan Sitter här och funderar på vilket material som är bäst att ha i en självdragstrumma då vi är på gång att bygga om stallet. Då vi ska...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: Fierezza
·
Hästmänniskan Hej! Vår ridbana ser ut som en bergochdalbanan.. Någon som har nåt bra tips på hur man "kör ner" topparna och får upp dalarna...
Svar
4
· Visningar
1 767
Senast: Lavinia
·
T
Hästmänniskan Jag funderar på att måla om boningshuset i sommar och nu vill jag att ni lägger in bilder på era gårdar så jag får lite inspiration...
Svar
8
· Visningar
1 870
Senast: Ardnas
·
Hästmänniskan Så, idag var jag iväg och vaccinerade totton. Veterinärn fyllde endast i vaccineringen i passet men inte i det separata...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: carwes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka