Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu till sommaren ska vi börja bygga sadelkammaren och, eftersom vi har kallstall, även en isolerad, uppvärmd skötselplats. Så jag tänkte...
Hästmänniskan
Nu när vi flyttar kommer vi få tillgång till hur mkt mark som helst att stängsla in.
Det är gammal vall som legat i träda i gud vet hur...
Hästmänniskan
Startade eget företag i våras (enskild firma) och var på en intro med Skatteverket. Där fattade jag det som att jag kunde få tillbaks på...
Hästmänniskan
Någon som har bra tips för att slippa känslan av krosskador i underlivet efter ett ridpass? Har just köpt en gelpad att fästa i sadeln...
Hästmänniskan
jag har hittat fina unghästar på ett försäljningsstall i tjeckien & då man inte direkt åker dit & provrider dem så blire ju lite svårt...
Hästmänniskan
Ponera att man ska köpa en vuxen häst. Den är riden och tränad flera år och tävlad upp till MSV. Den har aldrig haft problem med hältor...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...