Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Har ni något tips vars man kan köpa bra koner stora som små än dom som finns i h**ks? Har ingen aning om den här tråden hamnade rätt...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Marius
·
Hästmänniskan Jag har ev fått tag i ett jättebra sommarbete. Ingen hage där sedan tidigare så det blir till att påla :p Grejjen är den att det är...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Linas_
·
T
Hästmänniskan Det skulle jag vilja göra:) Eller rättare sagt skulle jag vilja få tips att få ett mer kostnadseffektivt småföretagande till mina... 2
Svar
29
· Visningar
2 818
Senast: thevalley
·
Gnägg Jag och Liona i motljus ^^
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Elanor
·
Svar
0
· Visningar
143
·
Gnägg Nokke busar loss på ridplan.
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Lotus7
·
W
Hästmänniskan Ja, som överskriften säger, var ligger priserna just nu på hö och halm?? Tillgången skapar ju efterfrågan och om jag inte minns fel så... 2
Svar
25
· Visningar
2 841
Senast: Heulwen
·
M
Hästmänniskan Något jag och en hästkompis länge har funderat på: Hur gör folk för att finansiera ett hästägande? Att bara delta i ridgrupper är ju... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 454
Senast: marresnarre
·
H
Hästmänniskan ...att skicka en ponny med nåt "hästtransportföretag" från Göteborgstrakten till Uppsalatrakten?
Svar
8
· Visningar
841
Senast: hallontuss
·
Hästmänniskan vet inte riktigt om den här tråden ligger rätt?? Men jag har lånat ut hästen på foder till en tjej, kontraktet är ett vanligt...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad är vanligt förfarande i hästvärlden på större/mindre kliniker? Ska hältutreda min tös nästa vecka och klurar lite på hur det ska gå...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Choklad
·
C
Hästmänniskan För skoj skull så gick jag in på Agrias hemsida och tog teckna försäkring (man kan ju kolla där vad premien och det kommer gå på för att...
Svar
7
· Visningar
1 001
Hästmänniskan Finns det någon klubb som har "stödmedlemmar"? Dvs medlemmar som inte tävlar eller liknande men som ändå vill ta del av klubbens ex...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: mahlmt
·
M
Hästmänniskan Hur mycket är eran familj med i ert häst liv. Följer någon med er när ni åker och tävlar/tränar. Om ni skulle vilja göra en häst resa... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 439
·
H
Hästmänniskan När ni lämnade ut eran ögonsten på foder? Hur svårt var de att hitta rätt person? Hittade ni ens rätt person? Är de svårt att hitta en...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Idasagare
·
J
Hästmänniskan hejsan alla glada bukepersoner :) skulle vilja ha lite råd och tips från er.. nu är det såhär att jag velat ha häst i flera år, men inte...
Svar
5
· Visningar
928
N
Hästmänniskan Vad har ni för temperatur inne i era stallar? Har på sista tiden varit i stall där det är frysgrader! Vattenkranar fryser, vattenkoppar... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 910
Senast: Essepesse
·
S
Hästmänniskan Hästen fick i vintras vad vi tror är kronisk bronkit/COPD/dammallergi vad man nu vill kalla det. Med den försäkring vi har nu får vi...
Svar
6
· Visningar
803
S
Hästmänniskan Om man trillar av och slår i huvudet samt att det blir lite märken på hjälmen; kan man få ersättning via försäkringsbolaget? Vilken... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 562
Senast: mumlan81
·
K
Hästmänniskan Rider hästen ungefär 5 dagar i veckan. Dessa dagar mockar jag och lägger upp mat åt två hästar. Betalar inget för detta .. Vad kan man...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31