Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
jag har i över 7 år velat skaffa egen häst, efter tragglane på ridskola, privathästar och annat är man rätt sugen, men sedan är det där...
Hästmänniskan
Tänkte bara höra med er. Om det finns någonstans man kan få reda på vad som gäller vid inacorderingar. Om det finns någonstans man ser...
Hästmänniskan
Funderar lite. Efter stormen Per, och de andra "småstormarna" som kom efter, har en av "mina" (lånar den) sommarhagar blivit helt fylld...
Hästmänniskan
Har hittat en gård med kanonbra möjligheter för egen firma. Det finns en byggnad med inrett kontor mm. Ett nytt stall kommer att byggas...
Hästmänniskan
En nyfiken fråga bara.. hur mycket betalar ni för eran häst i exp-vis sthlm? verkar ju som de flesta stallhyrorna är dyra om man vill ha...
Hästmänniskan
Kollade på transport idag, och försäljaren sa att man får lägga på extra vikt iom att det är "levande djur" men transporterar (eller hur...
Hästmänniskan
Ja, just precis. Är det så att man råkar ha sparade kontanter färdigt är det ju fint, men kan man ta lån för att köpa häst? Hur har ni...
Hästmänniskan
Jag har en A***a försäkring till min häst. Härom veckan fick jag ett brev hem där det helt plötsligt står att premien har höjts med ca...
Hästmänniskan
Hur är det, behöver jag ha kontanter beredda för att betala direkt till veterinär och nödslakt om det är aktuellt? Vad jag har förstått...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...