Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan jag har i över 7 år velat skaffa egen häst, efter tragglane på ridskola, privathästar och annat är man rätt sugen, men sedan är det där... 2
Svar
35
· Visningar
2 695
Senast: meander
·
Hästmänniskan När ni ska rida ut i skogen måste ni passera över vägar då? alltså större vägar utan överggångsställen? Finns det nånstans...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Seabaz
·
S
Hästmänniskan Tänkte bara höra med er. Om det finns någonstans man kan få reda på vad som gäller vid inacorderingar. Om det finns någonstans man ser...
Svar
1
· Visningar
1 016
Hästmänniskan Funderar lite. Efter stormen Per, och de andra "småstormarna" som kom efter, har en av "mina" (lånar den) sommarhagar blivit helt fylld...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Flying High
·
A
Hästmänniskan Någon som har detta? Funderar på att köpa någon form av redskapsbod i byggsats / alt. bygga själv och ha som sadelkammare vid...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: amanin
·
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Safira
·
Hästmänniskan Har hittat en gård med kanonbra möjligheter för egen firma. Det finns en byggnad med inrett kontor mm. Ett nytt stall kommer att byggas...
Svar
1
· Visningar
868
Z
Hästmänniskan En nyfiken fråga bara.. hur mycket betalar ni för eran häst i exp-vis sthlm? verkar ju som de flesta stallhyrorna är dyra om man vill ha... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 162
Senast: Ia4
·
Hästmänniskan Kollade på transport idag, och försäljaren sa att man får lägga på extra vikt iom att det är "levande djur" men transporterar (eller hur...
Svar
16
· Visningar
1 589
Hästmänniskan Sitter med dragbilens papper här framför mig och är förvirrad av alla j-a siffror! Någon som lust att hjälpa en stackars... :o...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Seabaz
·
L
Hästmänniskan Ja, just precis. Är det så att man råkar ha sparade kontanter färdigt är det ju fint, men kan man ta lån för att köpa häst? Hur har ni... 2
Svar
21
· Visningar
2 804
Senast: minschamamman
·
Hästmänniskan Hur stora ska storhästboxar vara? Vi har ingen koll men vill gärna veta.. Tack för svar..
Svar
8
· Visningar
1 066
J
Hästmänniskan Vad ska man tänka på när man skaffar häst ? vad är et som skall fixas ? vetinärbesikting ? försäkring ? Pass ? svara gärna ^__^
Svar
8
· Visningar
869
Senast: DancingFox
·
Hästmänniskan Jag har en A***a försäkring till min häst. Härom veckan fick jag ett brev hem där det helt plötsligt står att premien har höjts med ca...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Kirre
·
S
Hästmänniskan Jaha... EU har fått för sig att jag inte ska få ha mina hagar kvar på min lilla gård. Detta fick jag veta idag! :cry: Vad tusan gör... 2
Svar
28
· Visningar
2 197
Senast: __Stilett__
·
L
Hästmänniskan Hur är det, behöver jag ha kontanter beredda för att betala direkt till veterinär och nödslakt om det är aktuellt? Vad jag har förstått... 2
Svar
21
· Visningar
2 439
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Nussikan
·
Svar
0