Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Hej ! jag tänker sätta upp två uteboxar och ett litet förråd i min hage. Runt om dessa vill jag ha en liten hage på cirka 20 * 10 meter...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: murran
·
M
Hästmänniskan Jag undrar var man kan gå kurs, hur länge dom varar i dagar/timmar, vad det kostar och hur man går tillväga om man vill göra proven för...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: CharlieBrown
·
N
Hästmänniskan Jiho..äntligen hittat "vårat drömställe" Fast det har många många många fel.... :smirk: Nu har jag massa frågor om stallet!! Har...
Svar
18
· Visningar
3 814
W
Hästmänniskan Skulle hämta ut hästmedicin. 1 påse . Men det fanns bara förpackningar med 5 påsar. Fick en påse men fick betala för 5:mad: Får de...
Svar
16
· Visningar
1 449
Senast: Wilden
·
T
Hästmänniskan Undrar lite vad som gäller, skyldigheter resp. rättigheter som markägare. Vi har ca 10 hektar mark till vår gård. Genom marken går en... 2
Svar
36
· Visningar
4 834
Hästmänniskan Vi har ett stort bete där det i höst kommer gå 5 hästar. Det finns inga byggnader i anslutning till hagen. Nu löser vi hörförvaringen...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: werah
·
V
Hästmänniskan Frågade på ett annat forum vad som gäller ang frågor om ett specefikt företag och blev rekomenderad att fråga här istället! Hur är det...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: VeraE
·
Hästmänniskan Någon som har uppfattning om pris på åkermark (när man styckar av mindre bitar) i Skurup-Veberöd-Blentarp-trakten?
Svar
5
· Visningar
3 431
Senast: Mli
·
M
Hästmänniskan Jag längtar efter min häst. För ett antal år sen var jag tvungen att sälja min älskade fjording på grund av tidsbrist. Han var värd...
Svar
4
· Visningar
864
Hästmänniskan Någon som har tips på hur man ska få 325 ton paddex ut på ridbanan?? Det har ju självklart blivit mildväder så dom säger att det...
Svar
18
· Visningar
1 756
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Är det någon som vet några riktvärden på hur mycket avkastning man får per hektar när man odlar hö/hösilage. Var kan man hitta sån...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Om någon har tips och råd om vad man ska tänka på när man anlägger vall för hösilage och betning till unghästar och dräktiga ston så...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Strajder
·
Gnägg Ännu en bild på min älskade Philip, min Pegasus!
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Mithalagos
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Många gånger så är det ju så att det är fodervärd och sen för ev senare köp. Då kan ju fodervärden säga om den vill köpa hästen eller...
Svar
8
· Visningar
2 467
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Hur gammal ska ett sto vara innan man betäcker? (Shettis)
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Royal_724
·
Y
Hästmänniskan Hur gör man med vattnet om man har hästen i en utebox på natten när det är minusgrader? Jag har funderat att bygga uteboxar till mina...
Svar
10
· Visningar
2 558
Senast: Fellow04
·
G
Hästmänniskan Nu behöver jag ett stort råd, det är så här nämligen att jag hyr ut min transport till en i stallet där jag har min häst. Men det är så...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: ginzan
·
Hästmänniskan Låt säga att ni letar efter stallplats... vad är det du prioriterar? är det stora hagar? spolspilta? ridbana/ridhus? bra... 2
Svar
20
· Visningar
1 673
Senast: zillax89
·
A
Hästmänniskan Har ingen aning var jag ska lägga den här tråden. Men hoppas att det ska gå här. På vårt stall står en häst som har 1996 som födelseår...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka