Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
133
Senast: biffen
·
Gnägg Har legat i träning
Svar
0
· Visningar
122
Senast: mysko
·
K
Hästmänniskan Jag fick min häst gratis, räddade honom från slakten. Han blir 9 år, iår, sprang på travet men blev less på de. Fick ha honom på prov i... 2
Svar
26
· Visningar
2 617
Senast: Gaspardin
·
Hästmänniskan Jag har en nordis och en islandshäst. De har gått på lösdrift i snart två år, med en stor, spånfylld lada att gå in i. Nu har vi byggt...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: flippe
·
C
Hästmänniskan Om man nu inte har veterinärvårds försäkring på sin häst och den måste har veterinärvård och den kommer in på tex. ett... 2
Svar
34
· Visningar
3 846
Senast: hillevie
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag funderar på att åka utomlands och jobba i dressyrstall till hösten, är mest intresserad av USA (helst Florida eller Californien)...
Svar
10
· Visningar
2 097
Senast: Neltic
·
J
Hästmänniskan Ytterligare en "jag ska bygga stall-tråd"... :angel: Orkar ni mer? :bow: Jag planerar att göra om en gammal ladugård till stall...
Svar
1
· Visningar
1 230
Senast: Jappeloup
·
F
Hästmänniskan På vår äng ska vi göra ridbana, här är ett förslag från den lokala grävgubben-(mkt lera under, gegg) Matjorden grävs bort, dränering...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: fnorr
·
B
Hästmänniskan Vet inte om den hamnat rätt men iaf Har kommit på att jag vill åka utomlands (jobba) men Mitt hjärta säger att jag skall stanna hemma...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Buckingham
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av s.k. Fence Alert? Vore ju jättebra om dom verkligen funkar! (Osäker på om tråden ligger rätt)
Svar
1
· Visningar
620
Senast: ekedal
·
A
Hästmänniskan Jag har inte haft egen häst sedan gymnasiet (blir 23 i år), men är i dagsläget medryttare på en häst 1-2 dagar i veckan. Men det gör att...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: aprilia
·
B
Hästmänniskan Ligger denna fel så är det bara att flytta på den iaf. Jag har försäkrat min polle nu, har inte haft honom försäkrad på ett år:eek...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: mizz_beauty
·
Gnägg Småhingstarna som precis har kommit till gården där dom ska gå på hingstbete
Svar
0
· Visningar
156
F
Hästmänniskan Min dotter är elva år och har ridit sen hon var 7 år. Hon har totalt tappat självförtoendet efter ett antal avkastningar, varav de två...
Svar
15
· Visningar
1 892
Senast: Kockan
·
J
Hästmänniskan Hej, Bygger stall för fullt (fr Mellbygarage). vi har fått med spånskivor (eller vad det heter) som är uppsatta på väggarna...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: jezzibell
·
S
Hästmänniskan Undrar om ni tror att följande skulle fungera... Vill ha råd, tips synpunkter m.m Har tre barn och har tidigare haft ponny inhyrd...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan ska hästens stam stå? Är det olika beroende på vad man har för ras osv? :confused: Allt i min hästs pass står ju på lettiska så det är...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: cactuspower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31