Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Sälja häst till andra Nordiska länder vad krävs och behövs mer än pass? Friskintyg?
Svar
8
· Visningar
887
Senast: åke
·
S
Hästmänniskan Jag har varit superduktig, förlorade mycket i vikt inom loppet av ett år (36 kg). Allt tack vare hästar och mycket, mycket motion! Nu...
Svar
7
· Visningar
1 615
Senast: Amk
·
Hästmänniskan ..jag tycker de fokuserar på lite fel frågor eller rättare sagt de lägger ned stort engagemang i vissa frågor men när det gäller tunga... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 776
Senast: Camilla_H
·
Hästmänniskan Nu är jag både rejält grinig och ganska ledsen...:( Fick försäkringsbrevet igår med tillhörande inbetalningskort, och såg genast att... 2
Svar
38
· Visningar
3 108
Senast: Belethien
·
J
Hästmänniskan Har just erfarit att dom försäkringar jag har nu inte täcker ett skit...Av 8000:- fick jag endast ut 1900:- ...tror det beror på ...då... 2
Svar
20
· Visningar
1 840
Senast: mizz_perfect
·
Gnägg totta i den första vårsolen -07
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Behati
·
Gnägg Två galopp hästar ute på träningsrunda
Svar
0
· Visningar
102
Hästmänniskan Är på G att hämta en hästtransport i tyskland. Men jag tycker att det är lite lurigt hur man går tillväga. Har pratat med bilprovningen...
Svar
7
· Visningar
1 566
Hästmänniskan En kort fråga bara. Vart skickar man passpapprena för en korsning?
Svar
12
· Visningar
1 074
Senast: saila
·
Hästmänniskan Kan inte alla lägga in bilder/ritningar på vad ni anser är funktionella stall? Jag och några till ska göra ett arbete om stall, min...
Svar
13
· Visningar
1 636
Senast: LadySara
·
Hästmänniskan och hur fungerar de? Har försökt googla men får int eupp några bilder.
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: suisyola
·
E
Hästmänniskan Om vi säger att hästen kostade 35.000 kr i inköp, måste man försäkra den i det då (liv alltså) eller kan man välja lägre summa för...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: EmelieR
·
R
Hästmänniskan Hej ! jag tänker sätta upp två uteboxar och ett litet förråd i min hage. Runt om dessa vill jag ha en liten hage på cirka 20 * 10 meter...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: murran
·
M
Hästmänniskan Jag undrar var man kan gå kurs, hur länge dom varar i dagar/timmar, vad det kostar och hur man går tillväga om man vill göra proven för...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: CharlieBrown
·
N
Hästmänniskan Jiho..äntligen hittat "vårat drömställe" Fast det har många många många fel.... :smirk: Nu har jag massa frågor om stallet!! Har...
Svar
18
· Visningar
3 794
W
Hästmänniskan Skulle hämta ut hästmedicin. 1 påse . Men det fanns bara förpackningar med 5 påsar. Fick en påse men fick betala för 5:mad: Får de...
Svar
16
· Visningar
1 442
Senast: Wilden
·
T
Hästmänniskan Undrar lite vad som gäller, skyldigheter resp. rättigheter som markägare. Vi har ca 10 hektar mark till vår gård. Genom marken går en... 2
Svar
36
· Visningar
4 823
Hästmänniskan Vi har ett stort bete där det i höst kommer gå 5 hästar. Det finns inga byggnader i anslutning till hagen. Nu löser vi hörförvaringen...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: werah
·
V
Hästmänniskan Frågade på ett annat forum vad som gäller ang frågor om ett specefikt företag och blev rekomenderad att fråga här istället! Hur är det...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: VeraE
·
Hästmänniskan Någon som har uppfattning om pris på åkermark (när man styckar av mindre bitar) i Skurup-Veberöd-Blentarp-trakten?
Svar
5
· Visningar
3 431
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025